۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۴۸۸۹۹
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

اندیشه ها و پیام های امام راحل منشأ تحول جوانان انقلابی بود

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به سر دادن شعارهای طرفداری از شاه در اغتشاشات اخیر، گفت: سر دادن این شعارها تحت تأثیر القائات شیطانی دشمن صورت گرفت اما جوانان عصر انقلاب سرمنشأ تحولشان، اندیشه ها و پیام های امام راحل بود.
حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه چهارشنبه سیاه اهواز پس از فرار شاه معدوم روی داد، اظهار داشت: پس ار فرار شاه مردم به شادمانی پرداختند و پس از این فرار، پیروزی انقلاب اسلامی سیر مضاعفی داشت.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با بیان اینکه اهواز مرکز لشکر 92 زرهی بود، عنوان داشت: عده ای از نظامی ها که هنوز به شاه ملعون علاقه مند و تحت تأثیر افکار آمریکایی بودند در 27 دی ماه برای سرکوب مردم از پادگان بیرون آمده و به تخریب اموال عمومی و خصوصی پرداختند.

این مقام مسؤول ادامه داد: خانه ما در منازل مسکونی راه آهن و در نزدیکی لشکر 92 زرهی بود و به چشم دیدم که تانک ها از روی خودروهای مردم عبور کردند و نظامی ها به فحاشی علیه مردم پرداختند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه اعتراض به شاه پس از جنایت وحشیانه چهارشنبه سیاه ادامه پیدا کرد، افزود: شیوه برخورد ارتش شاه با مردم به ویژه اموال خصوصی، انزجار عمومی را در پی داشت حتی برخی خانه ها را مأموران رژیم شاهنشاهی با توپ و گلوله هدف قرار دادند.

وی بیان داشت: فضل الهی و پیام های معنوی امام مبنی بر حضور در صحنه و استمرار مبارزات انقلابی سبب شد تا مردم اهواز پس از چهارشنبه سیاه حضور بیشتر و پرشورتری در تظاهرات پیدا کرده و پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشند.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به اینکه استقامت مردم اهواز و گسترش قیام در سراسر خوزستان سبب تسریع روند پیروزی انقلاب اسلامی شد، تصریح کرد: خوزستان شاهرگ حیاتی صادرات و تولید نفت بود و تظاهرات عمومی در سراسر استان و تعطیلی صنعت نفت، رژیم منحوس پهلوی را از پا درآورد.

این مقام مسؤول با اشاره به اغتشاشات اخیر و سر دادن شعار به طرفداری از شاه خاطرنشان شد: جوان امروزی یک سری مطالبات از قبیل اشتغال دارد و سر دادن شعار به طرفداری از شاه در اغتشاشات اخیر تحت تأثیر القائات شیطانی دشمن صورت گرفت اما جوانان عصر مبارزات انقلابی سرمنشأ تحولشان، اندیشه ها و پیام های امام راحل بود.

حجت الاسلام محمدزاده عنوان داشت: حرکات جوانان 12 و 13 ساله دوران انقلاب اسلامی به رهبری بزرگان و علما صورت گرفت که دستاوردش پیروزی حق بر باطل بود اما در اغتشاشات اخیر گول خورده هایی حضور داشتند که خدای ناکرده در صورت آسیب رساندن به انقلاب، کشورمان به افغانستان و عراق و سوریه تبدیل شده و همه دارایی ها و وجودمان به تاراج می رفت.

وی با اشاره به اینکه مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، ابراز داشت: حکومت پهلوی، ساواک و شهربانی شکنجه گر، ارتش مزدور آمریکا و قراردادهای ننگین که متعلق به رژیم شاه بود، را مشاهده کردیم.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با بیان اینکه رفع و ممنوعیت حجاب دستاورد حکومت پهلوی ها بود، خاطرنشان شد: نیازی به تجربه و اعتماد دوباره به پهلوی ها نیست و بازماندگان پهلوی منحوس همان گرگ های در لباس میش هستند که تنها به ما می خندند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات