۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۸۹۳
رییس مجمع نمایندگان طلاب مطرح کرد؛

انتقاد از عدم تحقق وعده‌ دولت برای گشایش اقتصادی کشور

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با تأکید بر این که مسؤولان اجرایی کشور با وعده گشایش اقتصادی در انتخابات از مردم رأی گرفته‌اند، از عدم اجرای این وعده ها از سوی دولت ابراز تأسف کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: تنها راه نجات بنبست اقتصادی کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی با تأکید بر این که وضع معیشت مردم بسیار بد است، ابراز داشت: در صورتی که اقتصاد مقاومتی از شعار خارج شده و تبدیل به اقدام عملی شود، بسیاری از امور اقتصادی جامعه حل و فصل خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که جمهوری اسلامی ایران، کشوری چهار فصل است، خاطرنشان کرد: کشوری که بیش از هزاران کیلومتر مرز آبی با کشورهای مختلف دارد، چرا باید جوانان بیکار داشته باشد؟ کشور ژاپن از آب شور دریای خود سالانه میلیاردها دلار درآمد کسب میکند در حالی که ایران از منابع سرشار طبیعی و امور زیارتی خود به شدت غافل است.

وی تصریح کرد: بیش از 15 هزار طلبه غیر ایرانی در کشور وجود دارد، اگر همین مبلغان مردم کشورهای خود را به عنوان تورهای زیارتی وارد کشور کنند، بخش عظیمی از اشتغال در کشور به راه خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینینژاد عنوان کرد: مسؤولان به جای واردات کالاهای خارجی باید به دنبال تولید کالا از مواد اولیهای باشند که در داخل کشور وجود دارد.

وی با بیان این که پرداخت وامهای 18 درصدی برای تولیدکنندگان مفهومی ندارد، گفت: کشورهای بسیاری در جهان با پرداخت وامهایی با درصد بهره بسیار پایین در صدد حمایت از تولیدکنندگان خود هستند در حالی که تولیدکنندگان ایرانی در شرایط بسیار دشواری قرار دارند.

رییس مجمع نمایندگان طلاب با ابراز گلایه از مسؤولان بانکی کشور، اظهار داشت: متأسفانه بانکها به اسلامیسازی خدمات بانکی رغبتی نشان نمیدهند.

وی با تأکید بر این که مسؤولان اجرایی کشور با وعده گشایش اقتصادی در انتخابات از مردم رأی گرفته‌اند اما وعده ها محقق نشده است، گفت: کیفیت برخورد مسؤولان کشور با تولید‌کنندگان برخلاف ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی است./۸۷۸/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات