۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۴۸۸۶۵

محورها و شرایط شرکت در طرح مجازی ایرانِ جوان اعلام شد

طرح مجازی ایرانِ جوان در سه بخش تولید یا فرآوری محتوا، بازنشر محتواهای ارزیابی شده در صفحات اجتماعی و پیام رسان و برگزاری مسابقه در صفحات پر طرفدار اجتماعی و پیام رسان مبلغین مجازی برگزار می شود.
طرح مجازی ایران جوان

 به گزارش خبرگزاری رسا، جزییات و شرایط و محورهای شرکت در طرح مجازی ایران جوان اعلام شد.

برخی از محورها و شرایط شرکت در این طرح بدین شرح است: 
- بخش اول (تولید یا فرآوری محتوا): جنگ جهانی جمعیت، توطئه یا توهم توطئه؟!، بن بست ایدئولوژیک غرب و جنگ جمعیتی و فرهنگی با اسلام، نگرانی راهبردی نظام سلطه جهانی از جمعیت مسلمانان، بررسی تطبیقی سیاست های کنترلی متناقض در جهان غرب و اسلام، نظام سلطه جهانی و سازمانی های بین المللی «دایه های مهربان تر از مادر»، اهداف و انگیزه های اقتصادی، نظامی و اجتماعی نظام سلطه از کنترل جمعیت، مخالفت تأمل برانگیز نهادهای بین المللی با سیاست های نوین جمعیتی ایران، بررسی عوامل کاهش جمعیت و موانع اصلاح آن در ایران، نگاه خوشبینانه و ساده انگارانه برخی از مسئولین به معاهده های بین المللی، سیاست ها و رویکردهای متناقض در باب جمعیت. 

قالب و حد نصاب محتوا: متن کوتاه: کمتر از ۳۰۰ کلمه، پوستر: ۱۰ عدد، عکس نوشته: ۱۵ عدد، اینفوگرافی: ۴ عدد، پاورپوینت: ۳ عدد، کلیپ تصویری: ۲ عدد (حداکثر ۱۲۰ ثانیه)، کلیپ صوتی: ۲ عدد (حداکثر ۱۸۰ ثانیه)، نرم افزار: ۱ عدد

کلّیه مبلّغین دارای پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین می توانند در این طرح شرکت نمایند. حداکثر ارسال محتوا در یک یا همه قالب ها تا دو برابر حداقل نصاب می باشد. چنانچه قادر به تولید محتوا در چند قالب هستید، باید حداقل نصاب یک قالب را رعایت نمایید.

اتمام بخش تولید: دوشنبه ۲۵ دی ماه ۹۶

بخش دوم: بازنشر محتوا شرکت کنندگان در این بخش، محتواهای تولیدی تأیید شده را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان منتشر خواهند کرد.

لازم و ضروری است روزانه حداقل ۲ مطلب در محیط شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان در طول زمان اجرای بخش بازنشر، منتشر گردد. مطالب باید به طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای بخش بازنشر، به روزرسانی شود. 

مهلت ارسال آثار در بخش بازنشر: ۲۳ تا ۳۰ دی ماه ۹۶

بخش سوم: مسابقه. دارندگان صفحات اجتماعی و پیام رسان فعّال، می توانند برگزارکننده مسابقه در صفحه خود باشند. زیر ساخت برگزاری مسابقه در ربات تلگرامی t.me/majaziha_bot فراهم است و برگزار کننده مسابقه، هماهنگی و انتخاب محتوا و تهیه سؤال از بین محتواهای تولید شده را بر عهده می گیرد. نسبت به آمار کیفی و کمی هر صفحه، حمایتی برای تهیه جوائز و... در نظر گرفته می شود. علاقه مندان به برگزاری مسابقه، جهت اعلام آمادگی؛ آدرس صفحه اجتماعی یا پیام رسان خود را اینجا ارسال نمایند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی بلاغ مراجعه کنند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات