۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۴۸۸۵۳
حجت الاسلام قربانی:

عملکرد نادرست مسؤولان را نباید پای نظام نوشت

نماینده اسبق مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوء تدبیر دولت و دستگاه های ذیربط در ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری، تاکید کرد که نباید سوء تدبیرها را پای نظام و رهبری نوشت.
حجت الاسلام موسی قربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسي قرباني از فعالان سیاسی جبهه انقلاب اسلامی در نشست طلاب و فضلای شهرستان قاینات که عصر جمعه در ساختمان مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد، به تبیین دیدگاه های خود درباره مسائل روز کشور پرداخت.

وي با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، تاکید کرد: در رخدادهای اخیر دست دشمنان و استکبار جهانی مشهود بود.

حجت الاسلام قرباني بیان داشت: باید بین اعتراضات و انتقادات مردمی و آشوب طلبی عده ای فرصت طلب تفکیک قائل شد. مردم در این رخدادها خیلی زود صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و در مقابل آنان ایستادند.

وی در ادامه با بیان این که تردیدی در نارضایتی های بوجود آمده در کشور نیست، اظهار داشت: عملکرد نادرست مسؤولان در بخش های مختلف را نباید پای نظام و رهبری بنویسیم.

حجت الاسلام قرباني با وارد دانستن نقد به دولت و دستگاه های ذیربط در ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری، تصریح کرد: شکی نیست اتفاقی که در این بخش رخ داد و مردم را دچار مشکل کرد، معلول بی تدبیری مسؤولان است.

وي بیان کرد: هرچند خود مردم باید در ماجرای مؤسسات مالی و اعتباری دقت بیشتری می کردند، اما این مساله را نمی توان از نظر دور داشت که دولت نمی تواند پای خود را از این مساله بیرون بکشد.

نماینده اسبق مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود از سوء تدبیر دولت در موضوع تخم مرغ که منجر به افزایش قیمت بی رویه آن شد انتقاد و تاکید کرد: مسؤولان در بخش های مختلف باید از وضعیت بازار باخبر باشند و برای حل مشکلات و معضلات تدابیر لازم را اتخاذ کنند. /924/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات