۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۴۸۸۳۰
امام جمعه همدان:

تفکیک حق و باطل در جامعه امری ضروری است

آیت الله طه محمدی گفت: امروز فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین رفته است و مسؤولان باید برای احیای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشند.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به فتنه اخیر که در کشور اتفاق افتاد اظهار داشت: مردم بار دیگر با تو دهنی محکمی که به مزدوران استکبار زدند ولایت مداری و بصیرت خود را نشان دادند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که فرهنگ غرب به دنبال تجزیه اجزای جامعه است ابراز داشت: در گذشته خانواده به عنوان هسته اصلی جامعه محسوب می شد اما امروز غرب و فرهنگ ناقص آن به دنبال گسستن این پیوند در جامعه است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: احترام مقوله مهمی است که امروز در جامعه بسیار کمرنگ شده است در حالی که در گذشته افراد ریش سفید نقش مهمی در کاهش تنش ها در جامعه ایفا می کردند.

وی تصریح کرد: امروز همه ارتباطات از هم گسیخته است و همسر از شوهر و برادر از برادر خبر ندارد و این مساله اجتماعی و فرهنگی باید به سرعت در جامعه مورد بررسی قرار گیرد.

آیت الله طه محمدی گفت: امروز فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از بین رفته است و مسؤولان باید برای احیای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشند.

وی یادآور شد: تفکیک نشدن حق و باطل در جامعه سبب بروز اتفاقات اخیر بود و دشمنی ها  و نفرت ها را به همراه آورد و در این راستا سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فصل الخطابی برای همگان بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در پایان گفت: دشمن در اتفاقات اخیر مانند اوایل انقلاب ائمه جمعه را هدف قرار داده بود و این بار با حمله به برخی دفاتر ائمه جمعه در استان نشان داد که در دشمنی با مردم ولایت مدار استان همدان مصمم است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات