۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۴۸۸۲۵
آیت الله دری نجف آبادی:

منافقان با حمایت آمریکا به دنبال ضربه به ایران اسلامی هستند

امام جمعه اراک با بیان اینکه منافقان با حمایت آمریکا به دنبال ضربه به نظام اسلامی ایران هستند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر راهکاری در مسیر فریب جوانان و نوجوانان کشورمان می کوشند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: منافقان با حمایت آمریکا به دنبال ضربه به نظام اسلامی ایران هستند.

دستگاه‌های امنیتی با لیدرهای ناآرامی های اخیر مقابله کنند

امام جمعه اراک افزود: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر راهکاری در مسیر فریب جوانان و نوجوانان کشورمان می کوشند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: باید با هوشیاری و با سرعت عوامل ناآرامی های اخیر در کشور را شناسایی کنند  و با آشوبگران و فتنه گرانی که قصد تخریب نظام اسلامی و جامعه را دارند برخورد و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امروز دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی باید با افرادی که لیدر و برنامه‌ریز ناآرامی های اخیر هستند مقابله  و برخورد کنند و همچنین از افرادی که فریب خورده اند نیز تعهدات لازم گرفته شود و به آغوش خانواده بازگردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: افرادی که در اتفاقات اخیر در کشور جنایت کردند و باید مطابق با جنایتشان با آنها برخورد شود.

انسجام و همبستگی اجتماعی کلید پویایی اقتصاد کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه انسجام و همبستگی اجتماعی کلید پویایی اقتصاد کشور است، گفت: مدیران کارخانه ها باید با جدیت و پشتکار کارها و امورات را پیش ببرند نه اینکه از تهران یک مجموعه بزرگ را تلفنی مدیریت کند؛ زیرا اینگونه مدیریت شدنی نیست.

امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر رفع مطالبات مردمی، گفت: برای رفع مطالبات مردم هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی باید اقدامات اثر گذار برنامه ریزی شود و در این راستا مدیریت و صرفه جویی منابع، گذر از این شرایط ممکن فراهم خواهد کرد.

دولت به تنهایی نمی‌تواند به تمامی مطالبات مردمی پاسخ دهد

امام جمعه اراک گفت: وظیفه مردم و مسؤولان تعدیل در مصرف است و باید کمترین مصرف را در قبال بیش‌ترین تولید داشته‌ باشیم؛ اما باید توجه داشته باشیم که دولت به تنهایی نمی‌تواند به تمامی مطالبات مردمی پاسخ دهد.

شایان ذکر است، بازخوانی وقایع عملیات کربلای پنج، شهادت امیرکبیر، سالگرد وفات آیت الله هاشمی رفسنجانی و فرار شاه معدوم از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات