۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۸۷۸۰
حجت ‏الاسلام طیبی فر:

شهدای هسته ای جامعه اسلامی را به اوج اقتدار علمی رساندند

فرمانده تیپ امام صادق(ع) با بیان این که شهدای هسته ای جامعه اسلامی را به اوج اقتدار علمی رساندند، گفت: امروز همچنان دانشمندان جوان و غیور ایرانی در عرصه های گوناگون در حال خدمت به این نظام مقدس هستند و آینده ای روشن را برای انقلاب رقم خواهند زد.
حجت الاسلام طیبی‌فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‏ الاسلام حسین طیبی فر، در همایش بزرگداشت شهدای هسته ای که با موضوع دستاوردها و خسارت‌های برجام در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، با بیان این که سال 57 ستون فقرات استکبار جهانی با ظهور انقلاب لرزید، اظهار داشت: مرور نشریات آمریکایی در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ما می آموزد که انقلاب اسلامی ایران در موفق ترین حالت خود واقع شده است چراکه این نشریات هموراه ایران را جز 7 قدرت برتر دنیا ارزیابی کرده اند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) با تاکید بر این که مذاکره با شیطان بازی دو سر باخت است، گفت: این نتیجه ای نیست که من به عنوان یک طلبه در قالب یک نظریه و یا یک تجربه مطرح کنم بلکه نص صریح آیات قرآن کریم به این حقیقت تصریح دارد.

حجت ‏الاسلام طیبی فر با اشاره به این که در جریان برجام برخی تعمدا به دنبال عدم فرمانپذیری از رهبری معظم انقلاب بودند، ابراز داشت: جریانات اخیر که ممزوج با نفوذیان فتنه انگیز شده بود به ما اثبات کرد که تفکری لیبرالی در ایران می خواهد با به وحشت انداختن مردم از انقلاب، رهبری را کنار زده تا بتواند به منافع و مقاصد خود  دست یابند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) برجام را به اسب تراوآ دشمن در زمین نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و ابراز داشت: برخی تصور کردند که به عنوان غنیمت می توان از این اسب تراوآ برای محبوبیت جریان فکری خود بهره ببرند؛ این در حالی بود که این اسب از سوی دشمن تهیه شده بود و رهبری معظم انقلاب بارها برای این مهم اخطار و توصیه های اکید به دولتمردان ارائه دادند.

حجت ‏الاسلام طیبی فر در ادامه رهبر معظم انقلاب را دیدبان بصیر و امام امت دانست و گفت: در جریان برجام چشم، گوش و قلب شنوایی وجود نداشت تا آینده ای قطعی که از سوی رهبر معظم انقلاب پیش بینی شده بود را با گوش و چشم بشنود و ببیند و به خطوط قرمز پایبند بماند.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) ادامه داد: برجام مذاکره ای یکسویه و به نفع دشمن بود و دشمن توانست با تکیه بر تفکر لیرال  ایراانی اسب تراوای خود را به زمین ایران وارد کند؛ این در حالی بود که دست قدرت خداوند متعال باز دشمن را ناکام گذاشت و دشمن نتوانست به اهداف پلید خود نزدیک شود.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) در پایان با بیان این که شهدای هسته ای جامعه اسلامی ایران را به اوج اقتدار علمی رساندند، گفت: امروز همچنان دانشمندان جوان و غیور ایرانی در عرصه های گوناگون در حال خدمت به این نظام مقدس هستند و آینده ای روشن را برای انقلاب رقم خواهند زد./837/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات