۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۴۸۷۲۴
امیر حاتمی:

تبعیت از ولایت فقیه شاخصه نیروهای مسلح ایران اسلامی است

وزیر دفاع اشاره به حاکم بودن فضای معنویت بر نیروهای مسلح گفت: حمایت از مظلومان و مستضعفان و پشتیبانی از نیروهای مقاومت اسلامی از مهم ترین اهداف و رسالت های نیروهای مسلح در ایران اسلامی است.
امیر سرتیپ حاتمی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر حاتمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه و مراجع تقلید مهم ترین شاخصه و وجه تمایز وزارت دفاع در ایران با سایر کشورها است، گفت: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران بر خلاف سایر کشورها که در فتنه داعش و تکفیری مال و ثروت خود را صرف کمک به نیروهای تکفیری کردند و در راستای منافع خود خون هزاران بی گناه را بر زمین ریختند در کنار مردم و در کنار جبهه مقاومت اسلامی قرار گرفت و از اصل اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی با اشاره به حاکم بودن فضای معنویت بر نیروهای مسلح انقلاب اسلامی افزود: حمایت از مظلومان و مستضعفان و پشتیبانی از نیروهای مقاومت اسلامی از مهم ترین اهداف و رسالت های نیروهای مسلح در ایران اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه وزارت دفاع در استان قم مجموعه‌های صنعتی و خدماتی مهمی دارد، گفت: وزارت دفاع مسؤولیت پشتیبانی از کل نیروهای مسلح را دارد و این رسالت را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.

امیر حاتمی با بیان اینکه بیش از 300 حافظ کل و 10 هزار حافظ 10 جزء در وزارت دفاع حضور دارند، خاطرنشان کرد: کارکنان وزارت دفاع در فضایی معنوی و اسلامی فعالیت خود را دنبال می‌کنند.

وی تبیعت از رهنمودهای ولایت فقیه را شاخصه رسیدن به اهداف وزرات دفاع عنوان کرد، افزود: امیدواریم بتوانیم رسالت‌های خود را با رهنمودهای مراجع تقلید و علمای دینی به شیوه مطلوب به انجام برسانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح نیازهای مختلفی دارند، تصریح کرد: هرچند این مجموعه از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان تحریم بوده اما توانسته نیازمندهای خود را به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف تأمین کند.

امیر حاتمی با اشاره به حمایت های وزارت دفاع از جبهه مقاومت اسلامی گفت: کمک‌های مختلفی از سوی وزرات دفاع برای مقابله با جریان‌های تکفیری انجام شد که این کمک ها در پیروزی جبهه مقاومت نقش بسیار مؤثری داشت.

وی با بیان اینکه تمام کشورهای استکباری و حامیان آنها از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کنند اما ایران اسلامی در کنار کشورهای جبهه مقاومت توانست مقابل تکفیری‌ها به پیروزی برسد، یادآور شد: این پیروزی توان نظامی و اقتدار نیروهای مسلح ایران را به دشمنان انقلاب و اسلام گوشزد کرد و به آنها فهماند که نیروهای مسلح همواره برای دفاع از انقلاب و اسلام چه در مرزهای داخلی و چه در خارج از مرزهای ایران اسلامی حضوری فعال دارند./۸۳۷/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات