۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۴۸۷۰۶
آیت الله سعیدی مطرح کرد؛

تربیت نیروهای مؤمن و متعهد؛ مهم ترین رسالت احزاب انقلابی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) رسالت احزاب اسلامی مانند حزب مؤتلفه را کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی در راستای دست یابی به آرمان های انقلاب اسلامی دانست.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای حزب مؤتلفه اسلامی تهران که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه حزب مؤتلفه از احزاب با سابقه در تاریخ انقلاب اسلامی است که با هدف ایجاد جریان های فرهنگی و دینی به نفع مردم و نیازمندان تشکیل شده است، گفت: حزب مؤتلفه اسلامی از ابتدا برای اندیشه‌سازی، کار تشکیلاتی و تربیت افراد برای مبارزه گام‌هایی را برداشته است.

وی افزود: این حزب در دوران ابتدای تشکیل خود نیز برای کمک کردن به نیازمندان حرکت‌هایی را دنبال کرده است و امروز نیز باید این حرکت ها در جامعه از سوی حزب مؤتلفه در راستای خدمت رسانی به مردم دنبال شود و این جریان باید یک جریان سیال در طول تاریخ پس از انقلاب باشد تا تفاوت های احزاب دینی و غیر دینی برای مردم آشکار شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به تاریخچه تشکیل حزب مؤتلفه تصریح کرد: این مجموعه در ابتدا با گردهم آمدن سه هیأت مذهبی تشکیل شد و بازاری‌های متدین، مردم متقی و پیروان شخص حضرت امام خمینی(ره) را گرد هم جمع کرد.

آیت الله سعیدی با اشاره به وابستگی حزب مؤتلفه در بدو تأسیس به شخصیت امام خمینی(ره) گفت: جذب افراد جدید و جوانان سبب پویایی بیشتر و نشاط این حزب اسلامی می‌شود.

وی رسالت حزب مؤتلفه را کادر سازی و تربیت نیروهای انقلابی در راستای دست یابی به آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:  همان‌گونه که امام خمینی(ره) با تشکیلات و مجموعه‌ای منسجم نهضت انقلاب اسلامی را دنبال کردند؛ در حال حاضر نیز حزب مؤتلفه باید با استفاده از بسترهای مختلف به دنبال کادرسازی برای اسلام و انقلاب باشد.

امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای حزب مؤتلفه اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه مسلح برای دفاع از انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) از مهم ترین دستاوردهای حزب مؤتلفه در تاریخ پس از انقلاب است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه خداوند متعال با در برخی آیات قرآن کریم تفاوت میان جریان‌ها و گروه‌ها را معرفی می‌کند، گفت: ممکن است مسجدی ساخته شود که به ظاهر کاری پسندیده باشد، ولی با نیت کفر و برای ضربه زدن به اسلام ساخته می شود و در مورد احزاب نیز باید به این نکته توجه داشت و توجه به اهداف احزاب است که ماهیت دینی و غیر دینی آنها را مشخص می کند.

وی با بیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، اذن خداوند متعال، رهنمودهای رهبری و همیاری مردم برای فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) تلاش می‌کند، یادآور شد: در شرایط کنونی که عطر ایثار و شهادت کشور را فراگرفته است به شیوه مطلوب‌تری می‌توان نسل جوان و افراد مختلف را در مسیر آموزه های اسلام و انقلاب هدایت کرد./837/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات