۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۴۸۶۸۴
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین:

اسرائیل غاصب رسمیت قانونی ندارد

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: اسرائیل غاصب کشوری جعلی بوده که رسمیت ندارد، امت اسلام باید آگاه باشند که اسرائیل غاصب کشوری قانونی نبوده و به فکر رابطه دوستانه با امت مسلمان نیست.
حجت الاسلام رسول نوروزی

حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: امت اسلام با توجه به توصیه آیات و روایات باید نسبت به دشمنان داخلی و خارجی هوشیاری زیادی داشته باشند زیرا، دشمن نسبت به دین اسلام و اعتقادات مسلمانان حساس بوده و از این راه ورود پیدا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به عدم ارتباط با دشمنان افزود: خداوند متعال در قرآن کریم مومنان را به دوری از یهود و نصاری هشدار داده و می‌فرماید آنان را دوست خود نگیرید و بدانید که آنها دشمن شما هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به مسئله عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب اظهار کرد: اسرائیل غاصب کشوری جعلی بوده که رسمیت ندارد این کشور با تصاحب فلسطین موجب گسیل یهودیان دنیا به سمت اسرائیل غاصب شده است امت اسلام باید آگاه باشند که اسرائیل غاصب کشوری قانونی نبوده و به فکر رابطه دوستانه با امت مسلمان نیست.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رابطه با اسرائیل غاصب ابراز کرد: رابطه ما با اسرائیل غاصب نمی‌تواند حسنه باشد، تنها آمریکا و آل‌سعود با اسرائیل رابطه حسنه دارند، اسرائیل غاصب غده‌ای سرطانی است که باید از میان برداشته شود تنها در این صورت است که دشمنان از مسلمانان ناامید خواهند شد.

وی در پایان گفت: مردم کشور ما باید با بصیرت و آگاهی امت اسلامی را از جوامع مدعی اسلام تشخیص دهند کشورهایی نظیر عربستان و قطر و مصر و اردن تنها مدعی اسلام بوده و کشورهایی چون سوریه و یمن و ایران در محور مقاومت هستند؛ از این رو بصیرت نسبت به مدعیان اسلام از ضروریات است./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات