۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۴۸۵۸۰
آیت الله علم الهدی تأکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی برای مقابله با جریانات رسانه ای دشمن

امام جمعه مشهد با اشاره به لزوم برنامه ریزی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای مقابله با جریانات رسانه ای طراحی شده از سوی دشمن گفت: در آلودگی رسانه ای دشمن در صدد است که عنوان رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد علم الهدی، امام جمعه شهر مقدس مشهد صبح امروز چهارشنبه بیستم دی ماه در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به ساماندهی جریان امامان جمعه در سراسر کشور اظهار کرد: روزی بود که وقتی امام جمعه ای به منطقه ای می رفت، نه مصلی، دفتری برای استقرار یا خودرویی برای ایاب و ذهاب وجود نداشت اما امروز ناظر این هستیم که در دورترین نقاط امکانات اولیه به خوبی فراهم است و ائمه جمعه از این جهت، دغدغه ای ندارند.

وی افزود: انتخاب صفت رحمانی از سوی رهبری برای شورای ائمه جمعه، از لطافتی خاص برای خود برخوردار است؛ امامان جمعه در عین حال که باید رحمت و شفقت داشته باشد، این رحمت باید از نوع رحمانی باشد که سراسر جامعه را فرابگیرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به لزوم برنامه ریزی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برای مقابله با جریانات رسانه ای طراحی شده از سوی دشمن گفت: در آلودگی رسانه ای دشمن در صدد است که عنوان رحمانیت را از نهاد امام جمعه بگیرد و این نهاد را یک طرفه جلوه بدهد و در این راه از هیچ نفاقی خودداری نمی کند. مدیریت ائمه جمعه باید برای تقابل نیرومند در برابر تبلیغات دشمن است اقدام کند.

آیت الله علم الهدی افزود: امام جمعه، عنصر و تریبون نماز جمعه جریانی است که ممکن است وظیفه خود را به درستی انجام دهد اما شکوفایی این تریبون باید در ابعاد مختلف جزء برنامه های مورد توجه شورای ائمه جمعه باشد. ادامه تریبون با امام جمعه است اما تاثیرگذاری آن در التهابات سیاسی و اجتماعی امروز با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات