۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۵۴۶۴۳۷
رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان تاکید کرد؛

رونق تولید، اشتغال و درآمدزایی با اجرای اقتصاد مقاومتی

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان با اشاره به تاثیر اجرای اقتصاد مقاومتی در رفع مشکلات معیشتی مردم گفت: رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمدزایی از ‌آثار و برکات اجرای اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام برزگرپور

حجت الاسلام محمد برزگرپور رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به تاثیر اجرای اقتصاد مقاومتی در حل مشکلات مردم گفت: اگر اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری اجرایی شود تولید از درون بوده و صرفا مصرف کننده نخواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با رونق تولید داخلی، می توان به خودکفایی رسید و با فروش کالاهای تولیدی بسیاری از مشکلات معیشی مرتفع خواهد شد.

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان با تاکید بر توجه جدی به کارهای زیربنایی و سطحی در اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، برخی تولیدات باید زودبازده باشد و اثرات خود را در سفره های مردم بگذارد، به عبارتی اعضای یک خانواده باید بتواند در درون خانه بر اساس نیازهای مقطعی و سریع خود، زمینه تولید کالایی را فراهم کند تا وضعیت معیشتی اش بهبود یابد.

حجت الاسلام برزگرپور همچنین اضافه کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی باید به امر تولید توجه جدی شود و با استفاده از داشته ها و استعدادهای داخلی، زمینه تولیدات بر اساس نیازهای مملکت فراهم شود.

وی گفت: به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی، اشتغال ایجاد می شود، پس از تحقق این مهم، افراد بیکار از سختی های زندگی نجات می یابند، بنابراین می توان گفت که اجرای اقتصاد مقاومتی تاثیر مستقیمی بر حل مشکلات معیشتی مردم دارد.

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان، بیکاری را یکی از مشکلات جدی مردم به ویژه جوانان خواند و گفت: فقر و نارضایتی از پیامدهای شوم بیکاری است، افراد بیکار وقتی به تنگ آیند صدایشان درمی آید و ممکن است برخی افراد از این فریادها سوءاستفاده کنند، بنابراین توجه به تولید داخل، زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند.

حجت الاسلام برزگرپور گفت: با واردات کالا شاهد نابودی تولیدات و ازبین رفتن اشتغال و بیکارشدن تعدادی از افراد خواهیم بود، در این صورت مردم برای تامین معیشت خود با مشکل مواجه می شوند، اما اجرای اقتصاد مقاومتی سبب رونق تولید و ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه درآمدزایی به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات معیشتی افراد را برطرف می کند، تصریح کرد: بنابراین باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را در دستورکار قرار داد و به طور  جدی به آن پرداخت./851/ت۳۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات