۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۴۶۳۹۶
با هدف ترویج فرهنگ انتظار؛

برنامه «عطر عاشقی» در بندر عباس برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری برنامه «عطر عاشقی» در بندرعباس خبرداد و گفت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ انتظار در صحن متبرک امامزاده سیدمظفر(ع) برگزار می شود.
عطر عاشقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبری معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امروز در نشست خبری برنامه عطر عاشقی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تحقق این مهم نیازمند اجرای برنامه های فرهنگی قوی در بقاع است.

وی در ادامه افزود: ادارات اوقاف و امور خیریه استان‌ها به منظور تحقق منویات معظم له درخصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور، برنامه های فرهنگی را اجرا می کنند و سازمان اوقاف در مرکز نیز برنامه هایی را برای تحقق این مهم به اجرا درمی آورد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: برنامه عطر عاشقی به همت  سازمان اوقاف و امور خیریه و با هدف نشر معارف مهدوی و ترویج فرهنگ انتظار هر هفته در یک استان برگزار می شود که این هفته به میزبانی استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: این مراسم با حضور سخنرانان، مداحان و مجریان کشوری بعداز ظهر جمعه رأس ساعت 3 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد.

وی همچنین اضافه کرد: برنامه معنوی عطر عاشقی، جمعه 22 دی ماه رأس ساعت 15 با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، مداح حاج مجید شعبانی و با اجرای سید رضا نوابی در صحن متبرک امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس برگزار می شود.

وی بیان داشت: این برنامه با مشارکت شبکه 5 سیما در استان های مختلف درحال برگزاری است، همچنین هماهنگی های لازم برای پخش زنده این مراسم از شبکه استانی صدا و سیمای خلیج فارس به عمل آمده است./851/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات