۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۵۴۶۳۷۲
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان کرد؛

فعالیت بیش از ۸۰ مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد از فعالیت ۸۷ مبلغ بومی این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد مبلغ به صورت مستمر مشغول فعالیت و بصیرت بخشی در جامعه هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌ الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شرایط جامعه امروز و تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و نفوذ فرهنگی فعالیت مستمر مبلغان برای مقابله با توطئه های فرهنگی غرب ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 87 مبلغ به صورت مستمر در بروجرد فعالیت دارند، افزود: در مناسبت های ملی، دینی و مذهبی از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد هدف از انجام فعالیت های تبلیغی را ارتقای فرهنگ دینی و مقابله با فرهنگ غربی خواند و ادامه داد: مبلغان با توجه به نیازهای جامعه و در نظر گرفتن مخاطبان خود در عرصه بصیرت بخشی فعالیت دارند.

وی تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه را از جمله فعالیت مبلغان عنوان کرد.

حجت الاسلام جعفرپور بیان کرد: برپایی کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تفسیر، برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد و محافل آموزش قرآن کریم از دیگر فعالیت های مبلغان است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ابراز امیدواری کرد که در سایه انجام فعالیت های تبلیغی مبلغان شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ ناب اسلام در شهرستان بروجرد و در بخش ها و روستاهای تابعه این شهرستان به‌ ویژه بین قشر جوان و نوجوان باشیم.

وی یادآور شد: در تجمعات اخیر و سوء استفاده اغتشاش گران از این تجمعات مبلغان ما همواره در صحنه تبلیغ فعالیت چشمگیری داشتند و در سایه بصیرت بخشی مردم را از خط و مسیر اغتشاش گران جدا ساختند.

حجت الاسلام جعفر پور خاطرنشان کرد: مردم هوشیار بروجرد در سایه بصیرت و ولایتمداری با آمدن به میدان باری دیگر توطئه آشوبگران را خنثی کردند./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات