۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۴۶۳۶۷
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

عملیاتی شدن قوانین اقتصاد مقاومتی سبب کاهش بحران اقتصادی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی در بخشی از امور راهکار ارائه کرده است، مسؤولان باید فرصت را غنیمت شمرده و مجموعه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند؛ زیرا در این صورت نارسایی‌ها و کسری‌ها جبران شده و فشار شدید اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد.
حجت الاسلام علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به مفهوم اقتصاد مقاومتی گفت: مجموعه‌ای که به عنوان مسائل اقتصادی از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته اقتصاد مقاومتی نامیده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ارزیابی همه جانبه اقتصاد مقاومتی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل اقتصادی از اقتصاددانان و کارشناسان متعددی استفاده کرده اند که مسائل را مورد بررسی و مطالعه قرار داده و ده‌ها کارشناس خبره به این مجوعه مقرراتی و اقتصادی عمل کرده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه عمل به اقتصاد مقاومتی موجب رشد و توسعه تولید در کشور شده است اظهار کرد: در چارچوب عمل به قوانین اقتصاد مقاومتی مراکز تولید رونق گرفته و داد و ستد تجاری با دنیا تحت کنترل درآمده است به گونه‌ای که نه به طور کامل اجازه داد و ستد گسترده با خارج داده می‌شود و نه دروازه کشور به روی واردات بسته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه با اشاره به عملیاتی کردن مجموعه قوانین اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در بخشی از امور راهکار ارائه کرده است، مسؤولان باید فرصت را غنیمت شمرده و مجموعه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند، در این صورت نارسایی‌ها و کسری‌ها جبران شده و فشار شدید اقتصادی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مسؤولان کشوری باید بیشتر از گذشته به مسئله اقتصاد مقاومتی توجه کرده و به مقررات آن عمل کنند، در این صورت بسیاری از مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برطرف خواهد شد./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات