۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۴۶۳۱۵
فرمانده انتظامی قم:

پلیس با اقتدار همراه با درایت حوادث اخیر را مدیریت کرد

فرمانده نیروی انتظامی قم گفت: فلش اقتدار پلیس در قضایای اخیر متوجه آشوبگران اصلی بود که در این زمینه توانست با درایت و قاطعیت با آنها برخورد کند.
سردار مجتبایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی که امروز در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره قرآنی پلیس قم عنوان کرد: مسابقات قرآنی طی سه سال گذشته برای کارکنان نیروی انتظامی و خانواده آنها برگزار شده است و امسال چهارمین دوره این مسابقات برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات علاقمندان به قرآن و حفظ آیات وحی به رقابت می پردازند که در سه سال گذشته شاهد افزایش شرکت کنندگان نسبت به سالهای قبل بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی قم تصریح کرد: در مسابقات حفظ قرآن، 1650 نفر شرکت کرده اند که این افراد در سطوح مختلف حفظ یک تا سی جزء قرآن به رقابت می پردازند.

وی در ادامه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در مقابله با فتنه چند روز اخیر خاطرنشان کرد: پلیس در حوادث اخیر برای مهار و کنترل و تأمین امنیت در خط مقدم بوده و به بهترین شکل عمل کرده است.

مجتبایی اضافه کرد: در این حوادث، جریان چند لایه از سلطنت طلب ها تا منافقان و برخی از فریب خوردگان فضای مجازی و شکست خوردگان سیاسی حضور داشتند که پلیس با تدبیر، خویشتنداری، عقلانیت، خلاقیت و کارآمدی، این موضوع را مدیریت کرد.

وی تأکید کرد: دستگاه های دیگر نیز در این موضوع کمک کردند اما پلیس که مدیریت میدان را برعهده داشت با بهره گیری از خرد جمعی، درایت، عقلانیت و اقتدار این موضوع را کنترل کرد.

فرمانده نیروی انتظامی قم ادامه داد: فلش اقتدار پلیس در قضایای اخیر متوجه آشوبگران اصلی بود که در این زمینه توانست با درایت و قاطعیت با آنها برخورد کند.

وی ابراز کرد: استان قم به عنوان تنها استان بزرگ کشور بود که در این قضایا هیچ مشکلی نداشت و تأسی به قرآن کریم و بهره گیری از نصایح مراجع و علما و حضور معنوی حضرت معصومه(س) در این شهر سبب شد تا پلیس به بهترین شکل ممکن این موضوع را مدیریت و کنترل کند./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات