۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۲۵۹
حجت الاسلام والمسلمین لونی:

نتیجه ‌آمار مسؤولان در اقتصاد در زندگی مردم دیده نمی شود

استاد حوزه علمیه قم گفت: در عرصه اقتصاد دائما آمار داده می شود اما هیچ نتیجه ای در زندگی مردم دیده نمی شود، رییس جمهور در انتخابات چرخش چرخ های هسته ای و اقتصاد را مطرح کرد اما امروز وضعیت چگونه است.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ولی‌الله لونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در جریان دیدار طلاب مطالبه گر با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از مواضع این مرجع تقلید گفت: خوشبختانه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در همه عرصه ها پیشگام هستند و وامدار ایشان هستیم.

وی یکی از اهداف اجتماع طلاب در بیوت مراجع را قدردانی از مواضع و هدایت های مراجع نسبت به حوزه و جامعه دانست و افزود: دشمن قصد داشت که مشکلاتی را متوجه حوزه کند تا از دین و تشیع انتقام بگیرد که با رهنمودهای بزرگان و بیداری مردم این توطئه به خود دشمنان بازگشت.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که سال 88 با مشارکت 40 میلیونی مردم در انتخابات نه تنها مسأله تحریم ها بلکه موضوع هسته ای حل شده بود، اظهار داشت: متأسفانه فتنه گران این پیروزی بزرگ را به کام ملت تلخ کردند و سبب ایجاد مشکلاتی شدند.

وی ادامه داد: 9 دی ملت خودجوش و حماسی وارد صحنه شدند و پاسخ محکمی به دشمنان دادند، نتیجه فتنه گری بیرون آمدن تحریم ها شد چرا که فتنه گران دشمنان را به فشار امیدوار کردند و دشمنان در این مسیر گستاخ تر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین لونی با اشاره به پیروزی مقاومت بر دشمنان ابراز داشت: حضرت آیت الله مکارم شیرازی هوشمندانه حوزه تشیع را به میدان آوردند و عالمان شیعه و سنی را دعوت کردند تا در همایشی همه علیه تکفیر متحد شوند.

وی عنوان کرد: هدایت های رهبر انقلاب و مجاهدت های نیروهای مقاومت این جبهه را به پیروزی رساند که می تواند ظرفیت های جدید را برای نظام اسلامی ایجاد کند اما متأسفانه مجددا خط فتنه این پیروزی را تلخ کردند، سؤال مطرح است که وقتی برای کوچکترین مسائل خرج ها می شود چرا مسؤولان جشن بزرگی برای پیروزی مقاومت نگرفتند و مردم را آشناتر کنند؟

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خط فکری غربی و استکباری در صدد ضربه زدن به اقتصاد نظام اسلامی است، در زمینه اقتصاد چند سال است که مسؤولان امید به حل از بیرون دارند و منتظر برجام هستند اما در نتیجه هیچ نیست.

وی اضافه کرد: در زمینه هسته ای و موشکی هیچکس از خارج کمکی نکرد اما دانشمندان و مدیران انقلابی با همت خود این مسائل را حل کردند اما در عرصه اقتصاد دائما آمار داده می شود اما هیچ نتیجه ای در زندگی مردم دیده نمی شود، رییس جمهور در انتخابات چرخش چرخ های هسته ای و اقتصاد را مطرح کرد اما امروز وضعیت چگونه است.

حجت الاسلام والمسلمین لونی با بیان این که همه مسؤولان با همت باید اقتصاد مقاومتی را اجرا کرده و مشکلات معیشتی را رفع کنند، گفت: اتکا به داخل اثبات کرده که می توان کارها را پیش برد،  امروز اقتصاد و برخی مسائل کشور قفل است و با آمار دادن چیزی درست نمی شود، اقتصاد درون گرا باید سرلوحه کار مسؤولان باشد و دولت باید به فرمایشات رهبری و مراجع عمل کند./1323/

ارسال نظرات