۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۴۶۲۲۵
امام جمعه بم:

دشمن با فضای مجازی به دنبال از بین بردن فرهنگ اسلامی است

حجت الاسلام دانشی با اشاره به این که از بین بردن فرهنگ اسلامی، هدف اصلی دشمن از فضای مجازی در کشور است، گفت: دولتمردان نباید اجازه دهند که دشمنان قسم خورده ایران از طریق فضای مجازی به خانواده های ایرانی نفوذ کنند.
امام جمعه بم

حجت الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به فضای مجازی در کشور ایران، گفت: مردم ایران فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی را ندارند.

وی افزود: از بین بردن فرهنگ اسلامی یکی از کارهایی بوده که دشمنان دین اسلام از طریق فضاهای مجازی می خواهند بر مردم تحمیل کنند.

حجت الاسلام دانشی با بیان این که فضای مجازی امروزه در دست دشمنان دین اسلام قرار دارد، بیان داشت: مسؤولان نباید اجازه دهند که دشمنان قسم خورده ایران از طریق فضای مجازی به خانواده های ایرانی نفوذ کنند.

وی اظهار داشت: دولتمردان باید سلیقه های شخصی را در بحث فضای مجازی کنار بگذارند و فکری مناسب و در شأن جمهوری اسلامی ایران برای فضای مجازی داشته باشند و بعضی از مسؤولان نباید به اینترنت قوی حتی در روستاها افتخار کنند.

استاد حوزه علمیه بم با توجه به این که آسیب زدن به خانواده ها یکی از بیشترین آثار مخرب فضاهای مجازی شمرده می شود، خاطرنشان کرد: اینترنت پرسرعت در کشور چه فایده ای دارد که از آن طرف دشمن از طریق تلگرام به خانواده های ایرانی ضربه می زند.

وی تصریح کرد: هیچ فردی در کشور ایران مخالف تکنولوژی در کشور نیست اما پیشرفت کردن زمانی بوده که تکنولوژی ایرانی داشته باشیم.

امام جمعه بم با توجه به این که مردم مدیریت صحیح از فضای مجازی را بلد نیستند، خاطرنشان کرد: دولت نباید با استفاده از فضای مجازی، کشور را در اختیار دشمنان قرار دهد و مسؤولان در فضای مجازی زمانی می توانند افتخار کنند که فضای مجازی ایرانی داشته باشیم.

حجت الاسلام دانشی بیان داشت: نخبگان کشور همچون طلاب و دانشجویان باید مردم را به فضای مجازی آگاهی دهند تا مردم از طریق فضای مجازی فریب دشمنان را نخورند.

وی در پایان با اشاره به این که کشور ایران نیاز جدی به فضای مجازی مستقل دارد، گفت: هدف دشمن از فضای مجازی از بین بردن فرهنگ اسلامی در کشور است./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات