۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۴۶۲۲۱
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

نسل جوان بر اساس آموزه های دینی و قرآنی تربیت شود

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با تأکید بر ضرورت تربیت نسل نو بر اساس آموزه های دینی و قرآنی، گفت: نقش آفرینی در این راستا نیازمند تعامل حوزه و دانشگاه است.
تربیت دینی

حجت‌الاسلام لطف‌الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از حوزه به عنوان ظرفیتی عظیم در راستای رفع بسیاری از مشکلات جامعه یاد کرد و عنوان داشت: حوزه در هر زمینه ای ورود پیدا کند به خوبی ایفای نقش می کند.

وی با اشاره به تلاش حوزه برای تربیت طلابی موفق، کارآمد و متخصص که بتوانند در عرصه های مختلف به خوبی ایفای نقش کنند و در آینده جامعه مؤثر باشند، افزود: باید از ظرفیت این قشر در زمینه های مختلف بهره مند شد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه اظهار داشت: برای برطرف سازی بسیاری از مشکلات جامعه در زمینه های مختلف باید حوزه و مراکز دانشگاهی با یکدیگر تعامل داشته باشند و بتوان از این ظرفیت ها بهره مند شد.

وی بر ضرورت ایجاد و راه اندازی دبیرخانه همکاری حوزه و دانشگاه تأکید کرد و گفت: این دو نهاد به عنوان مراکز اثرگذار می توانند با تعامل یکدیگر در حوزه دینی و فرهنگی به خوبی ایفای نقش کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه هم اکنون حوزه و دانشگاه تعاملی مطلوب دارند، اظهار داشت: همواره انتظار می رود این تعامل بیشتر ارتقا یابد.

وی یادآور شد: در راستای همکاری حوزه و دانشگاه می‌توان در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی اقدامات مؤثرتری انجام داد.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با تأکید بر ضرورت تربیت نیروی انسانی بر اساس داشته های قرآنی و دینی اظهار داشت: نقش آفرینی در این راستا امری مهم برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمنان است./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات