۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۲۱۳
معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

اعزام ۵ روزه طلاب به مناطق زلزله زده

معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه ای اهواز با اشاره به جمع آوری هزینه ساخت چهار کانکس، گفت: پس از پایان نیمسال اول تحصیلی طلاب ۵ روز به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.
حضور طلاب اهوازی در میان زلزله زدگان

حجت الاسلام محمد پشم فروش، معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام طلاب مدرسه طی دو نوبت به مناطق زلزله زده اظهار داشت: در بار اول سه کامیون و یک وانت دربرگیرنده اقلامی همچون چادر، کنسرو، آب معدنی و پتو به همراه یک تیم پزشکی از سوی مدرسه فرستاده شد.

معاون تبلیغ مدرسه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه در دومین مرتبه 10 تا 12 طلبه از مدرسه در قالب کاروان امام رضایی ها به مناطق زلزله زده اعزام شدند، عنوان داشت: در مدت حضور از 14 تا 17 آذرماه طلبه ها افزون بر برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع غذا، سرکشی به چادرها و توزیع اقلام را به همراهی همبازی شدن با کودکان انجام دادند.

این مقام مسؤول ابراز داشت: پس از پایان نیمسال اول تحصیلی اعزام طلاب به مناطق زلزله زده صورت خواهد گرفت و طلاب 5 روز در مناطق زلزله زده اقامت خواهند کرد.

حجت الاسلام پشم فروش بیان داشت: در زمینه ساخت کانکس ها هزینه هایی جمع آوری و چهار کانکس تهیه شد ضمن اینکه یک کانکس برای حمام ها و سرویس بهداشتی مدنظر قرار گرفت و پس از جمع آوری هزینه ها به همراهی خیران و معتمدان و جوانان مسجد جواد الائمه ساخت شان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به تعمیم ده طلبه مدرسه در میلاد حضرت ختمی مرتبت خاطرنشان شد: پس از پایان امتحانات نیمسال اول تحصیلی اعزام طلاب به مدارس آموزش و پرورش و مناطق زلزله زده را پیش خواهیم گرفت./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات