۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۶۱۶۰
حجت الاسلام ذوالنور:

هدف توطئه اخیر دشمن براندازی نظام در ۲۲ بهمن بود

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دشمن با راه اندازی توطئه اخیر قصد داشت تا در ۲۲ بهمن با هجوم افراد مسلح و گروهک های ضد انقلاب از خارج کار را تمام کند و به گمان خود طومار انقلاب را در هم بپیچد.
حجت الاسلام ذوالنور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در برنامه هفتمین روز از نخستین کنگره یک هزار شهید و ایثار گران روحانی استان قم که عصر امروز در حسینیه امام خمینی(ره) قم برگزار شد، به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: امروزه غربی ها در همه عرصه ها از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده اند، برای همین به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنگ نیابتی با هدف نفوذ رژیم صهیونیستی، عرصه ای بود که استکبار از ایران شکست خورد، اظهار داشت: برنامه ریزی های آمریکا در لبنان، اجیر کردن سعد حریری، تحریک شاهزاده های سعودی، راه انداختن رژیم صهیونیستی در شمال عراق و نیز سایر توطئه های استکباری آمریکا است که یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی در همه عرصه ها مقابل غربی ها و صهیونیسم جهانی مقابله می کند و پشت آنها را به خاک می زند و همین موضوع سبب تشویش خاطرشان شده و آنها را بر آن داشته است تا به هر شکلی به ایران ضربه بزنند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه برخی مسؤولان کشور برای نظام ایجاد مشکل می کنند، اظهار داشت: این مسؤولان به رهنمودهای رهبری در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم هیچگونه توجهی نمی کنند و همین سبب می شود تا مشکلات کشور بیشتر شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کسانی که بی کفایت هستند، نباید عهده دار مسؤولیت ها شوند، ابراز داشت: مسؤولان کشور باید تمام نیرو و توان خود را برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی به کار بگیرند، اگر برخی مسؤولان به جای پرداختن به حقوق شهروندی و اینگونه مسائل به اموری همچون فقر، گرانی، تبعیض، بیکاری، فساد و حقوق های نجومی می پرداختند، به یقین مشکلات کشور حل می شد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه مطالبه گری، حق مردم است، خاطرنشان کرد: کسی حق ندارد جلوی فریاد مردم ایستادگی کند، چراکه مردم گله مند و دردمند هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه برخی مسؤولان جلوی رسیدگی قوه قضائیه به حقوق های نجومی و فساد های مالی را می گیرند، اظهار داشت: این قوه در زمینه رسیدگی به فسادهای مالی عملکرد خوبی داشته است، اما ضرورت دارد که قاطعانه تر از گذشته در این زمینه ها وارد شده و مجرمان را به سزای عملشان برساند.

وی با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید برای حل مشکلات مردم کشور مطالبه گری کند، گفت: متأسفانه مجلسی داریم که به سلفی انداختن با بیگانه افتخار می کند، اما از حل کردن مشکلات مردم اظهار ناتوانی و عجز می کند.

حجت الاسلام ذوالنور یکی از عوامل اغتشاشات اخیر را مطالبه گر نبودن مجلس شورای اسلامی خواند و اضافه کرد:  اگر مجلس از حق مردم دفاع نکند، مردم  برای  مطالبه گری به خیابان ها می ریزند و این مسأله برای دشمن به بهترین فرصت تبدیل می شود تا به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برخی اغتشاش گران که در در قم توسط مأموران امنیتی دستگیر شده اند، اعتراف کرده اند که با نظام و انقلاب مشکل داشتند؛ باید از دولت بپرسیم که چرا  لیدر دفتر انتخاباتی شما در قم، امروز به خیابان آمده و فریاد «شاه بیا به داد ما برس» سر می دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم از عملکرد مسؤولان ناراضی هستند، عنوان داشت: مردم با نظام و انقلاب مشکلی ندارند، چون اگر بحران بیکاری و مشکلات معیشتی حل شود، مردم دیگر اعتراضی نخواهند داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هدف از اغتشاشات اخیر را اینگونه توصیف کرد: دشمن با راه اندازی این فتنه قصد داشت از نهم دی ماه تا 22 بهمن ماه برخی شورشگران را به میدان بکشاند و نیروهای انقلابی را سردر گم کند تا در نهایت در روز 22 بهمن با هجوم افراد مسلح و گروهک های ضد انقلاب از خارج در تهران کار را تمام کنند و به گمان خود طومار انقلاب را در هم بپیچد.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: روزی که مردم برای انزجار از دشمنان انقلاب اسلامی قصد راهپیمایی داشتند، متأسفانه از سوی برخی دستگاه ها شاهد کارشکنی بودیم و دانستیم که نمی خواهند مردم به صحنه آمده و از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی در پایان یادآور شد: کار شکنی ها در قم تا جایی پیش رفت که پیامی جعلی از سوی شورای تبلیغات به رسانه ملی فرستاده شد تا مجوز راهپیمایی باطل شده و مردم نتوانند راهپیمایی کنند، اما قبل از ساعت 10  در روز 13 دی مردم به با آمدن به خیابان ها، حماسه ای جدید و بزرگ ایجاد کردند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات