۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۵۴۶۱۴۷
آیت الله نعیم آبادی:

بصیرت مردم ایران طومار فتنه ۹۶ را درهم پیچید

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران طومار فتنه ۹۶ را با بصیرت درهم پیچیدند، گفت: دشمنان انقلاب همواره در صدد ضربه زدن به ارکان نظام هستند اما هربار حضور مردم آن‌ها را ناکام می‌کند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور گسترده مردم هرمزگان در راهپیمایی دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و محکومیت فتنه‌گران و آشوب طلبان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به این فتنه پایان داد اما باید همچنان هوشیاری خود را حفظ کنیم چون استکبار باز هم به دنبال ایجاد فتنه در این کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی طومار فتنه 96 را با هوشیاری و بصیرت درهم پیچیدند، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد ضربه زدن به ارکان مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما هربار حضور مردم آن‌ها را ناکام می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: کشور ایران اسلامی مانند برخی کشورهای منطقه نیست که استکبار بتواند نقشه‌های خود را در آن اجرا کند بلکه ما هزاران شهید و جانباز برای دفاع از این آب و خاک و انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌ایم.

آیت الله نعیم آبادی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید به مردم خدمت صادقانه داشته باشند، بیان داشت: مسؤولان باید تلاش کنند وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بهبود یابد و از دولتمردان می خواهم بحث معیشت مردم را در سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

وی افزود: حضور گسترده ملت ایران در این راهپیمایی پاسخ محکمی به فتنه‌گران و همچنین استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: فتنه‌ای که در روزهای اخیر صورت گرفت از پیش برنامه‌ریزی شده بود و آمریکا فرماندهی اغتشاش‌گران در ایران را بر عهده داشت.

آیت الله نعیم‌آبادی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و هستند، تصریح کرد: مشت محکمی که مردم ایران برای پایان دادن به فتنه 96 بر سر استکبار کوبیدند تا سال‌ها از یاد آنها نخواهد رفت.

وی به سالروز کشف اجباری حجاب اشاره کرد و افزود: این طرح رضاخانی از سوی دشمنان اسلام دیکته شده بود که خیزش و غیرت دینی مردم را در پی داشت./۸۵۱/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات