۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۴۶۱۳۰
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

دولت مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند

نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: خواسته مردم همواره این بوده که دولت به مسأله اشتغال و اقتصاد اهمیت داده و در رفع معضلات کشور بکوشد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به آزمایش و امتحان الهی نسبت به انسان‌ها گفت: خداوند متعال در آیات متعددی از قرآن کریم پیرامون امتحان و آزمایش سخن به میان آورده است از این رو، تمام انسان‌ها در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف زندگی در حال آزمایش و امتحان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آزمایش و امتحان انسان‎ها افزود: مردم در هر جایگاه و موقعیت اجتماعی که قرار داشته باشند همواره در معرض آزمایش‌اند چون در جریان امتحان قرار گرفتن است که افراد درستکار از بدکار و مومن از منافق شناخته خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین در ادامه با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر اظهار کرد: منشأ این درگیری‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه فتنه‌ای است که منافقان و صهیونیست‌ها آن را برپا کرده‌اند و قصد دارند با تخریب اموال عمومی و آتش کشیدن مساجد و حوزه‌های علمیه مردم را به نظام و انقلاب بدبین کنند.

وی با بیان اینکه انسان در فتنه‌ها باید به خداوند متعال پناه ببرد ابراز کرد: بدون تردید آینده جهان در اختیار محرومان و مستضعفان قرار خواهد گرفت و عدالت در سراسر جهان حاکم خواهد شد از این رو، در تمام فتنه‌هایی که در زمان غیبت ولی‌عصر(عج) پیش می‌آید باید به خداوند متعال و قرآن پناه ببریم.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به مطالبات مردم از مسؤولان و مدیران اجرایی دولت ابراز کرد: خواسته مردم همواره این بوده که دولت به مسأله اشتغال و اقتصاد اهمیت داده و در رفع معضلات آن بکوشد همچنین عزت و سربلندی خود را در برابر بیگانگان از دست ندهد و با اقشار مختلف مردم در جامعه رفتار عادلانه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با بیان اینکه تنها با رعایت تقوای الهی می‌توان از دنیاپرستی نجات پیدا کرد تصریح کرد: بی‌تقوایی انسان را به سوی دنیاپرستی و مطامع دنیا سوق می‌دهد، آنچه که منافقان را به سوی نفاق و دورویی می‌کشاند توجه به دنیا و جاذبه‌های آن است در مقابل اگر کسی تقوا داشته باشد هرگز ارزش‌های الهی را به متاع ناچیز دنیا نمی‌فروشد.

وی در پایان گفت: انتظار همه مردم از مسؤولان اجرایی دولت این است که به مطالبات آنها اهمیت داده و تا جایی که در توان دارند در جهت رفاه مادی و معیشتی آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکنند، در حقیقت خواسته‌های مردم همان مطالباتی است که رهبر معظم انقلاب بارها به مسؤولان آن را تاکید کرده‌اند./۸۷۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات