۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۴۶۱۲۷
پس از اقامه نماز جمعه؛

راهپیمایی مردم شهرهای مازندران در حمایت از انقلاب اسلامی

مردم شهرهای مختلف مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه بار دیگر با حضور خودجوش خود حماسه دیگری خلق کردند.
راهپیمایی باشکوه مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم شهرهای مختلف مازندران نیز امروز پس از اقامه نماز جمعه بار دیگر با حضور خودجوش خود حماسه دیگر خلق کردند.

بر اساس این گزارش، مردم در این حرکت خودجوش ضمن محکوم کردن اقدامات خرابکارانه اغتشاش گران در تخریب اموال عمومی و اهانت به مقدسات و ارزش های انقلاب، خواستار برخورد قانونی با این عوامل شدند.

مردم حاضر در راهپیمایی امروز شهرهای مختلف مازندران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و فتنه گر بی غیرت ننگت باد، اقدامات اخیر برخی اخلال گر در بر هم زدن نظم و امنیت کشور را به شدت محکوم کردند.

این گزارش می افزاید؛ راهپیمایی کنندگان مراسم امروز همچنین با تأکید بر توجه به دولتمردان و مسؤولان کشور به مطالبات به حق و قانونی مردم، خواستار رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم شدند.

بر اساس این گزارش؛ مردم مؤمن، فهیم و با بصیرت شهرهای مختلف استان مازندران در این راهپیمایی با انزجار از هر گونه اغتشاش و اخلال در روند نظم و امنیت کشور از معترضان خواستند مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

این گزارش می افزاید؛ همچنین مردم در این راهپیمایی با انتقاد شدید از سیاست های مداخله جویانه آمریکا و برخی کشورهای غربی در امور داخلی کشورمان، خواستار پایان دادن این کشور مستکبر از دخالت در امور کشورهای مستقل شدند.

بر اساس این گزارش، مردم انقلابی و با بصیرت شهرهای استان در این راهپیمایی ضمن اذعان به وجود گرانی، مشکلات اقتصادی و معیشتی تأکید کردند؛ همه این مسائل و مشکلات باید با روند قانونی و با وحدت و همبستگی مردم دنبال شود.

این گزارش می افزاید؛ مردم همیشه در صحنه مازندران، آمریکا را کشوری مستکبر و جنایت کار معرفی کردند و ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، تأکید کردند که مردم هوشیار ایران اسلامی فریب دلسوزی های دروغین مقامات آمریکایی را نخواهند خورد.

بر اساس این گزارش؛ مردم ضمن تأکید بر توجه ویژه دولت به قشر آسیب پذیر جامعه به ویژه رفع بیکاری نسل جوان، افزود: دولت و مجلس باید با همراهی مردم نارضایتی های عمومی در حوزه اقتصادی را هر چه سریعتر رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا؛ مردم مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه مازندران امروز بار دیگر با این حضور حماسی خود به دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبانی و حافظ انقلاب و نظام خواهند ماند و مشکلات و ضعف های اقتصادی منجر به دست کشیدن آنها از آرمان های انقلاب نخواهد شد.

گفتنی است؛ چند روز های اخیر مردم شهرهای مختلف استان با برگزاری راهپیمایی های خودجوش در شهرها بار دیگر پایبندی خود به انقلاب و نظام اسلامی را اعلام کردند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات