۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۵۴۶۱۱۹
امام جمعه خرم آباد:

حضور مردم در صحنه های انقلاب، کشور را بیمه می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی ریشه آشوب های اخیر در کشور بودند، گفت: توطئه های دشمنان در سایه بصیرت، هوشیاری، وحدت، همدلی و یکصدا بودن ملت ایران اسلامی خنثی شد و باری دیگر انقلاب را در برابر دسیسه های دشمنان بیمه کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ناآرامی های اخیر در کشور گفت: بصیرت و هوشیاری طومار اغتشاشگران را در هم پیچید.

وی با اشاره به مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در حمایت از اغتشاشگران افزود: مردم با بصیرت و هوشیاری خود را از صف اغتشاشگران جدا ساختند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مردم در اعتراض به گرانی و مشکلات معیشتی و اقتصادی تجمع کردند، یادآور شد: در این راستا برخی از اغتشاش گران که بومی استان نیز نبودند  از این وضعیت استفاده کرده و به اموال عمومی و امنیت مردم ضربه زدند.

وی در ادامه از حضور پرشور مردم لرستان در خلق حماسه 13 دی قدردانی کرد و گفت: این حضور نماد ولایتمداری و و وفاداری مردم استان نسبت به نظام، انقلاب و ولایت بود و در سایه این حضور وحدت، همدلی و یکصدا بودن را به نمایش گذاشتند.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مردم را سرمایه های انقلاب خواند که همواره با بصیرت و حضور به موقع خود توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کنند و افزود: باید قدردان این حضور باشیم و مسؤولان با رفع مشکلات بیکاری و معیشتی مردم باید به این قشر خدمت کنند.

13 دی حماسه مقاومت مردم لرستان در تاریخ انقلاب بود   

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم لرستان در طول عمر انقلاب در برابر دشمنان و ایستادگی پای آرمان های انقلاب خاطرنشان کرد: 13 دی برگ زرینی در تاریخ مقاومت مردم این دیار بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ریشه در دل مردم دارد و توطئه های استکبار و آمریکا در این راستا خنثی است، بیان داشت: تا زمانی که مردم پای انقلاب هستند نقشه های دشمن نقش بر آب است.

پیشرفت کشور در گرو عمل به فرمایشات رهبری است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی توجه به رهنمودهای رهبری را راه حل رفع مشکلات اقتصادی خواند و تأکید کرد: مسؤولان باید به این مهم توجه داشته باشند و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدامات جدی داشته باشند.

بی حجابی نخستین عامل تهدید کننده خانواده است

وی به سالروز کشف حجاب از سوی رضا خان در 13 دی ماه اشاره و عنوان کرد: حجاب ضامن حیات و سلامت روحی و روانی جامعه و خانواده ها بوده و نمادی از دینداری جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حجاب سلامت روح و روان فردی، استحکام خانواده و عفت عمومی جامعه را در پی دارد، اظهار داشت: زنان و دختران جامعه با حفظ حجاب کانون خانواده و جامعه را در برابر آسیب هایی که خانواده را تهدید می کنند، مصون سازند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در 19 دی ماه سال 56 بیان داشت: موقع شناسی مردم، دشمن شناسی، مشارکت و فداکاری مردم در قیام 19 دی قابل توجه است./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات