۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۴۶۱۰۲
مدیر مدرسه آیت الله آخوند:

گرانی و عدم شفافیت در سیستم اقتصادی سبب اعتراضات مردمی شده است

حجت الاسلام خزایی گفت: دشمنان اسلام با تحریک عده ای و نفوذ عناصر خود اهداف شومی را دنبال می کردند که حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سبب باطل شدن نقشه های آنها شد.
محمد جواد خزایی حجت الاسلام خزایی

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فجایع اخیر بیان داشت: یکی از علل مشکلات و اعتراض های مردمی عدم شفافیت مسایل اقتصادی کشور همچون حقوق های نجومی و عدم برخورد با مفسدان اقتصادی است.
وی تصریح کرد: مسایلی مانند گرانی، عدم برخورد با حقوق های نجومی، سود فراوان از ناحیه موسسات مالی و اعتباری و بانک ها، عدم برخورد با مفسدان اقتصادی و برنامه هایی همچون گرانی بنزین و و قطع بعضی از دهک ها از پرداخت یارانه نقدی می تواند از عوامل موثر در اعتراضات مردمی اخیر باشد.
مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) اظهار داشت: دشمنان انقلاب و اسلام از اول شکل گیری جمهوری اسلامی به دنبال فرصتی بوده و هستند تا به اصل نظام و انقلاب خلل وارد سازند.
وی در ادامه افزود: در اغتشاشات اخیر نیز دشمنان اسلام اعتراضات مردم را به سمت و سویی کشاندند که سبب نا امنی در بعضی از شهر ها شد و اذهان عمومی را به سمت خواسته های شیطانی سوق دادند.
حجت الاسلام خزایی گفت: دشمنان اسلام با تحریک عده ای و نفوذ عناصر خود اهداف شومی را دنبال می کردند که حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی سبب باطل شدن نقشه های آنها شد.
وی در ادامه با بیان اهمیت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: بی شک رهبر معظم انقلاب با تاکید بر مساله اقتصاد مقاومتی و طرح این مساله به مسؤولان اهمیت مساله تکیه بر توان داخلی را تبیین کرده است.
وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه به معنای عدم وابستگی به اقتصاد جهانی و تکیه بر توان داخلی اعم از نیروی کار و سرمایه های داخلی است./979/
ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات