۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۴۶۰۳۶
رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون:

اقتصاد مقاومتی مشکلات کشور را حل می کند

حجت الاسلام گواهی گفت: اگر مسؤولان کشورمان به موضوع اقتصاد مقاومتی که از ناحیه رهبر معظم انقلاب بارها مطرح شده تکیه می‌کردند امروز ما تحت تاثیر تحریم نبوده و وابسته به نفت نیز نبودیم.
گواهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، امروز در همایش ائمه جماعات و روحانیان استان تهران که در حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد، گفت: روحانیت قبل و بعد انقلاب حرف مردم را می‌زد، امروز هم مردم از آنها انتظار می‌رود که خواسته‌های به حق آنان را بیان کنند.

وی افزود: روحانیت باید به مسائل عمومی جامعه توجه کند؛ در هر منصب و سمتی که هستند باید به مسائل اعتقادی و ارشادی بپردازند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به اینکه مردم ما با نظام هیچ مشکلی ندارند، اظهار داشت: همه می‌دانند که امروز رهبری با درایت‌تر از رهبر کشورمان وجود ندارد، بنابراین مردم ما با نظام و رهبر معظم انقلاب هیچ مشکلی ندارند بلکه آنها خواسته‌های به حقی دارند که باید برآورده شود.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال های سال است که موضوع فرهنگ و اقتصاد را تبیین می‌کنند، ابراز کرد: اگر مسؤولان کشورمان به موضوع اقتصاد مقاومتی که از ناحیه رهبر معظم انقلاب بارها مطرح شده تکیه می‌کردند امروز ما تحت تاثیر تحریم نبوده و وابسته به نفت نیز نبودیم.

وی درباره نفوذ دشمن، گفت: دشمن در قالب‌های مختلف نفوذ پیدا می‌کند، اگر ما به ویژه قشر روحانی درباره نفوذ بی‌احتیاطی کنیم دچار خسارت می‌شویم.

حجت الاسلام گواهی ابراز کرد: امروز روحانیت وظیفه دارد دشمن داخلی و خارجی را دقیق بشناسد، دشمن ما در بسیاری از مسائل از جمله انقلاب ایران، جنگ تحمیلی یا مسائل منطقه‌ای در عراق، لبنان و سوریه و آسیای میانه ناموفق بوده و علت را روحانیت می‌داند.

رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور خاطرنشان کرد: دشمن در طول 38 سال با خرج میلیاردها دلار نتوانست به منطقه مسلط شود، امروز اسرائیل در منطقه جایگاهی ندارد و هر جا قدم برمی‌دارد خیمه اسلام را مشاهده می‌کند به همین دلیل دشمنان برای این قضیه وقت و سرمایه می گذارند./۸۱۳/پ202/ب1

ارسال نظرات