۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۴۶۰۲۶
امروز صورت گرفت؛

خروش مردم شهرهای مازندران در حمایت از انقلاب

مردم شهرهای بابل، چالوس، نکا و قائمشهر امروز با برگزاری راهپیمایی خودجوش اقدام اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.
راپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، امروز مردم شهرهای بابل، چالوس، نکا و قائمشهر با برگزاری راهپیمایی خودجوش اقدام اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم با بصیرت، انقلابی و هوشیار این شهرهای استان مازندران با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی امروز بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم معترض در این راهپیمایی خودجوش و حماسی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر ننگت باد، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، نوکر آمریکایی ننگت باد و مرگ بر ضد ولایت فقیه، بر ضرورت برخورد قاطعانه با اغتشاشگران تأکید کردند.

بر این گزارش؛ مردم این شهرها همچنین از دخالت های مستقیم و آشکار آمریکایی ها در امور داخلی کشور را به شدت محکوم کردند و خواستار پایان دادن مقامات دروغگو و جنایت کار این کشور در امور داخلی کشورمان شدند.

مردم علوی مازندران که ولایت مداری و انقلابی بودن آنها همواره مورد توجه خاص و عام بوده است، امروز نیز بار دیگر با حضور خودجوش خود اعلام کردند که اجازه نخواهند داد عده ای اغتشاشگر امنیت، آرامش و صلح را در کشورمان خدشه دار کنند.

مردم این شهرهای استان مازندران در راهپیمایی امروز خود همچنین تأکید کردند که راه مطالبه گری و بیان خواسته های به حق اقتصادی از مسیر آشوب گری و فتنه انگیزی نمی گذرد و تنها باید از راه قانونی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همچنین مردم شهرهای نوشهر و تنکابن نیز روز گذشته با برگزاری راهپیمایی خود جوش بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.

گفتنی است؛ همچنین برخی شهرهای دیگر استان مازندران نیز قرار است فردا پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از انقلاب، نظام و رهبری و همچنین محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاش گران راهپیمایی کنند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات