۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۴۶۰۲۰
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین:

دشمن شناسی وظیفه مهم مردم است

حجت الاسلام فغانی گفت: امروز ما باید بدانیم دشمنان ما چه کسانی بوده و ابزارها و ترفندهای آنها را بشناسیم امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد شده و درصدد است به فرهنگ و اجتماع ما ضربه وارد کند.
دشمن شناسی از نگاه رهبر معظم انقلاب (۲)

حجت الاسلام عباس فغانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: خداوند متعال انسان را به وسیله عقل و منطق از تمام مخلوقات متمایز کرده است از این رو، هوشمندی و هوشیاری در نهاد انسان از امور عقلانی و فطری بوده و لازم است انسان همیشه هوشیار و بادرایت باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقطه مقابل هوشیاری افزود: غفلت نقطه مقابل هوشیاری و بیداری است غفلت از دیدگاه علما به عدم بیداری و توجه تعبیر شده است، انسان هر زمان که غفلت بورزد با شکست و ناکامی مواجه خواهد شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین در ادامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب پیرامون هوشیاری در برابر دشمنان اظهار کرد: رهبر خردمند و فرزانه انقلاب همواره مردم و مسؤولان نظام را به بصیرت و هوشیاری در برابر جنگ نرمی که دشمن برپا کرده است دعوت کرده و از آنها می‌خواهد که همواره بیدار و آگاه باشند.

وی در ادامه شناخت دشمن و نقشه‌های او را را امری ضروری دانست و ابراز کرد: امروز ما باید بدانیم دشمنان ما چه کسانی بوده و ابزارها و ترفندهای آنها را بشناسیم امروز دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد شده و درصدد است به فرهنگ و اجتماع ما ضربه وارد کند.

مدیر مدارس امین قزوین در ادامه با اشاره به مسأله عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب گفت: اسرائیل غاصب از ایادی آمریکا است، او یک کشور نبوده بلکه یک نیروی فاقد مشروعیت قانونی است اسرائیل غاصب همواره در حال درست کردن دسیسه بر ضد امت اسلامی است از این رو، همیشه باید در مقابل این دشمن مستکبر و نقشه‌های او هوشیارانه رفتار کنیم.

حجت الاسلام فغانی در ادامه با اشاره به هوشیاری امت مسلمان در برابر کشورهای مدعی اسلام تصریح کرد: ما دو نوع اسلام داریم یکی اسلام ناب محمدی و دیگری اسلام آمریکایی که مدعیان اسلام آن را طراحی کرده‌اند مدعیان اسلام در حقیقت کشورهای استعمارگر و غاصبی هستند که هدفشان کمک و همکاری با اسرائیل غاصب در ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

وی در پایان گفت: برخی از دسیسه‌های دشمن از سوی کشورهای مدعی اسلام عملی می‌شود مدعیان اسلام اعمال و رفتارشان به مراتب بدتر و قبیح‌تر از اعمال ننگین دشمن است زیرا، آگاهانه با اسلام دشمنی می‌ورزند، بنابراین امت اسلام باید همواره در مقابل دشمنان و مدعیان اسلام بصیرت‌گونه رفتار کند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات