۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۴۶۰۱۴
امام جمعه موقت بیرجند:

آمریکا به بهانه های مختلف به کشور چنگ می زند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمنان و آمریکا حدود ۴۰ سال پشت درهای بسته انقلاب اسلامی مانده اند و به بهانه های مختلف به کشور چنگ می زنند اما هربار شکست می خورند.
مختاری

حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: اغتشاشات اخیر و تخریب اموال عمومی قابل قبول نیست و این اغتشاشات با عکس العمل مردم کشور روبرو شد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید یک کار کوتاه مدت و بلندمدت را انجام دهند، گفت: ابتدا در کار کوتاه مدت وقتی که اغتشاشگران چهره واقعی خود را نشان دادند ماموران نیروی انتظامی باید با آن ها برخورد کنند و جلوی صدمه زدن به جان و مردم را بگیرند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: همچنین در کار بلندمدت نیز مسؤولان باید اقتصادمقاومتی را به صورت جدی پیگیری کنند تا بهانه به دست دشمنان ندهند و جلوی فتنه ها را بگیرند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: مردم دارای بصیرت هستند و جمعیت عظیم در تمام کشور در راهپیمایی نشان از بصیرت مردم دارد و هرگز به فتنه گران اجازه جولان نمی دهند.

وی ادامه داد: دشمنان و آمریکا حدود 40 سال پشت درب های بسته انقلاب اسلامی مانده اند و به بهانه های مختلف به کشور چنگ می زنند اما هربار شکست می خورند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ریختن در خیابان ها و غارت اموال هنر نیست، خاطرنشان کرد: دشمن دستاویز محکمی ندارد از این رو از هر دستاویز سستی استفاده می کنند و آبروی خود را می برند.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه مردم در راهپیمایی نشان می دهند جایگاه اجتماعی بالایی دارند، اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی نشان می دهند که در مسیر اسلام و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: در جامعه مشکل اقتصادی وجود دارد اما نباید اغتشاش کرد و اعتراض ما به مسؤولان و دولت است و دولت باید به خواسته های مردم رسیدگی کنند./880/ت303/ب1

ارسال نظرات