۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۴۵۹۶۸
مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان:

دولت به مطالبات مردم توجه کند

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم مطالبات به حقی دارند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه بیان نظرات، مطالبات و خواسته های به حق مردم ایران را منطبق با قوانین و مقررات فراهم کند.
حجت الاسلام عبادی زاده

حجت الاسلام محمد عبادی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به هنجارشکنی های اخیر در برخی نقاط کشور گفت: همیشه در طول تاریخ، هر زمان که دشمنان شاهد اقتدار ملت ایران و انقلاب اسلامی بوده و موفقیت هایی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شده به گونه ای که اذهان عمومی جهان را به خود جلب کرده است، بیکار ننشته و با بحران سازی و ایجاد برخی فتنه ها در سطح کشور، زمینه را بری خوراک تبلیغاتی دشمنان فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: موفقیت جریان مقاومت در منطقه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا و جلب اذهان عمومی به این موفقیت ها و اقتدار، دشمن، این سناریو را با پول عربستان طراحی می کند و با حمایت های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار و با کمک های سازمان منافقین و برخی از فریب خوردگان داخلی کشور، خوراکی را برای رسانه های بیگانه تهیه می کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به هنجارشکنی های اخیر در کشور تصریح کرد: اعترافات برخی از افراد هنجارشکن، نشان دهنده کاری سازماندهی و منسجم است، البته ما این را نادیده نمی گیریم که مردم مطالبات به حقی دارند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: امید است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، زمینه را برای بیان نظرات، مطالبات و خواسته های به حق مردم ایران در سطح منطبق با قوانین و مقررات فراهم کند تا بهانه ای به دست هنجارشکنان ندهند که با برپایی آشوب، زمینه تخریب بیت المال و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند، این همان کاری است که امروزه در دنیا مرسوم بوده و همه به صورت مشخص آن را دنبال می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی و مقابله با دشمن بیان داشت: بصیرت بخشی وظیفه ای همگانی است، بصیرت به معنای تشخیص حق از باطل و حضور در لحظه ها به این معنا که اگر انسان در وقت و لحظه حساس ورود نکند بی فایده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، یکی از ارکان جدی بصیرت، شناخت دوست از دشمن دانست و تاکید کرد: ما باید بتوانیم دشمن را از دوست تشخیص دهیم و بدانیم که دشمن هیچ وقت خیرخواه ما نیست.

حجت الاسلام عبادی زاده تاکید کرد: این مهم را به جوانان و نوجوانانی که تجربیات گذشته انقلاب اسلامی و دشمنی های استکبار به ویژه آمریکا را ندارند تاکید می کنم که اگر موفق شدید دوست را از دشمن تشخیص دهید هرگز در دام توطئه ها و زمینه هایی که دشمن فراهم می کند گرفتار نخواهید شد./۸۵۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات