۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۹۴۹
امام جمعه ملایر:

رفتارهای معترضان با سیاست گذاری اقتصادی دولت رابطه مستقیم دارد

حجت الاسلام برقراری گفت: گرانی اجناس سبب بدرفتاری مردم می شود بی شک در ایجاد رفتارهای خشونت آمیز در میان مردم با سیاست گذاری دولت ارتباط مستقیم وجود دارد.
حجت الاسلام برقراری

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به وظیفه دولت در قبال معترضان اظهار داشت: وظیفه دولت مردان دوچیز است نخست برطرف کردن دغدغه های معیشتی مردم و نکته دوم این که توجه کنند که مردم چه خواسته هایی دارند و از طریق قانونی خواسته های خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: دولت باید با معترضان و مجرمانی که به حقوق دیگران ضربه وارد می کنند، برخورد شدید و قانونی انجام دهد و نباید در این زمینه تساهل و تسامح داشته باشد.

امام جمعه ملایر ابراز داشت: مردم ایران مستحضر هستند که خواسته های درست و به جای آنها نباید از راه های نادرست دنبال شود و باید مطالبات خود را از طریق درست پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مردم وقتی ببینند که به نام دفاع از حقوق مردم به اموال مردم آسیب می زنند باید صف خود را از آنها جدا کنند و نگذارند برای انقلاب و نظام هزینه ایجاد کنند.

حجت الاسلام برقراری گفت: در روایتی از امام صادق آمده است که گرانی اجناس سبب بدرفتاری مردم می شود بی شک در ایجاد رفتارهای خشونت آمیز در میان مردم با سیاست گذاری دولت ارتباط مستقیم وجود دارد.

وی ابراز داشت: ما از امام راحل یاد گرفتیم که می فرمود با نخست وزیری بازرگان موافق نبودم و با ریاست جمهوری بنی صدر موافق نبودم و این درسی برای ما است اگر مسؤولان در جایی اشتباه کردند اقرار کنند و در پی جبران آن باشند.

امام جمعه ملایر بیان کرد: هر کسی از قوای سه گانه و خواص که خودش را در ناآرامی ها دخیل می داند نخست خود را تزکیه، تهذیب و اصلاح کند و رفتار و برخورد خود را اصلاح کند تا نیازهای مردم و خواسته های آنان اجابت شود./979/ت303/ب1

ارسال نظرات