۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۴۵۹۴۰
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

تجلیل آيت الله نمازی از حضور حماسی مردم و برچیدن بساط آشوبگران

آيت الله نمازي از مردم ایران برای حضور در راهپيمایی پرشور عليه هنجارشکنان و اغتشاشگران و بيعت دوباره با انقلاب و ولايت فقيه تجليل كرد.
آيت الله نمازي

آيت الله عبدالنبي نمازي در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تقدير و تجليل از ملت مجاهد، متعهد و انقلابي ايران اسلامي به ويژه مردم متدين و انقلابي شهرستان كاشان در راهپيمابی حماسي يكشنبه هفته جاري دهم دي ماه و محكوم كردن اقدامات خرابكارانه و ساختارشكنانه فتنه گران، گفت: شكوه و عظمت راهپيمايي مردم كاشان در روز يكشنبه دهم دي ماه را خبرنگاران كاشان و رسانه ملي به خوبي اطلاع رساني کردند.

وي حضور ده ها هزار نفري مردم كاشان در راهپيمايي آن هم در فاصله 5 تا 6 ساعت از زمان فراخواني مردم تا آغاز راهپيمايي را قابل تقدير و تجليل خواند و عنوان كرد: هيچ كسی نمي توانست پيش بيني كند چنين جمعيتي كه برابر با جمعيت در راهپيمايي هاي يوم الله 22 بهمن و روز قدس در كاشان بود در بعد از ظهر يك روز غير تعطيل براي دفاع از اسلام و نظام وارد صحنه راهپيمايي شوند.

آيت الله نمازي افزود: اعتراضات در كاشان و ديگر شهرها به مسائل اقتصادي و معيشتي نبود بلكه با هدف و برنامه ريزي قبلي و با هدف آسيب رساني به اموال عمومي و بيت المال بود و تصاوير نشان مي داد آنها هماهنگ و فرماندهي شده وارد جريان اغتشاش و آشوب در چندين شهر شدند.   

به گفته وي، اتفاقات اخير هنجارشكنان، توطئه آمريكا و اسرائيل و آل سعود بود كه تعدادي جوان و ناآگاه و خام را تحريك كردند و ابتدا در برخي از شهرستانها تعدادي را تحت عنوان عدم رضايت از مسائل اقتصادي و معيشتي و گراني تحريك كردند در حالي كه قصد آنها فتنه و آشوب بود و در ادامه نيز سمت و سوي شعارهاي آنها به سمت اهانت به نظام، شخصيت ها و بزرگان نظام رفت.

وي يادآور شد: اين حركت نابخردانه از يك طرف سبب شور و هيجان و انسجام و وحدت ملي شد و مردم از همه قشرها و گروه ها و تشكل ها و احزاب سياسي در راهپيمايي شركت كردند و پيام راهپيمايي مردم كاشان به دشمنان اسلام اين بود كه ملت ايران با وجود همه توطئه هاي دشمن براي ايجاد اختلاف و تفرقه و شكاف بين مردم و مسؤولان و احزاب، هر زماني كه احساس كنند نظام  نياز به حضور آنها در صحنه دارد، مسنجم و متحد و يكپارچه به خيابانها آمده و از اسلام و نظام و انقلاب اسلامي دفاع مي‌كنند.

آيت الله نمازي با محكوم كردن تحركات اخير فتنه گران و آتش زن پرچم جمهوري اسلامي ايران، گفت: زماني كه پرچم جمهوري اسلامي ايران كه نماد عزت و اقتدار ملي است را به آتش كشيدند، ملت قهرمان و سلحشور ايران به موقع به صحنه آمد و حضور با شكوهي را در راهپيمايي اعتراضي به اقدامات خرابكاران و ساختارشكنانه اين افراد برگزار كردند.

نماينده ولي فقيه در كاشان بر آمادگي مسؤولان، مقامات امنيتي، نيروي انتظامي و بسيج و سپاه تأكيد كرد و افزود: به خرابكاران و ساختارشكنان نبايد اجازه ابراز وجود داده شود.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه ترامپ ابتدا مردم ايران را تروريست خطاب كرد اما امروز به حمايت از ضد انقلاب و فتنه گران برخاسته و ملت ايران را گرسنه خطاب كرده است، گفت: اعلام حمايت ترامپ و نتانياهو نخست وزير رژیم اشغالگر قدس از ضد انقلاب و فتنه گران بيانگر اين است كه تحركات اخير ضد انقلاب از خارج كشور هدايت و رهبري مي شود، اما دشمنان اسلام و نظام بدانند كه امت اسلامي همچنان محكم و استوار به پاي آرمان هاي شهدا و انقلاب و نظام و امام و رهبري با قدرت ايستاده است./1307/ت302/ب1

ارسال نظرات