۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۹۲۲

خروش انقلابی مردم شهرهای تنکابن و نوشهر علیه اغتشاشگران

همزمان با برخی نقاط مختلف کشور مردم شهرهای نوشهر و تنکابن نیز با حضور حماسی خود، اقدامات چند روز اخیر برخی اغتشاش گران در کشور را محکوم کردند.
راهپیمایی مردم نوشهر و تنکابن راهپیمایی مردم نوشهر و تنکابن راهپیمایی مردم نوشهر و تنکابن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با برخی نقاط مختلف کشور مردم شهرستان های نوشهر و تنکابن نیز با حضور حماسی خود، اقدامات چند روز اخیر برخی اغتشاشگران در کشور را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان نوشهر امروز به صورت خودجوش علیه آشوب‌گران حوادث اخیر راهپیمایی کردند و با اعلام حمایت از اهداف انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری خواستار برخورد با اغتشاشگران شدند.

این گزارش می افزاید، مردم معترض در این راهپیمایی خودجوش و حماسی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر ننگت باد، نوکر آمریکایی ننگت باد و مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر ضمن حمایت قاطع از انقلاب از آرمان های نظام و رهبری دفاع کردند.

بر اساس این گزارش، جمعیت معترض راهپیمایی امروز نوشهر همچنین دخالت های آشکار آمریکا و رییس جمهور این کشور در اهانت به ملت ایران را به شدت محکوم کردند.

برگزاری راهپیمایی خودجوش مردم شهرستان تنکابن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همچنین مردم شهرستان تنکابن نیز همزمان با برخی شهرهای کشور به صورت خودجوش اقدامات اغتشاشگران در کشور را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، ملت بصیر و ولایی شهرستان تنکابن امروز بار دیگر با حضور حماسی و خودجوش خود صحنه دیگری از نهم دی سال 88 را تکرار کردند.

این گزارش می افزاید؛ مردم معترض شهرستان تنکابن با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، مردم شهرستان تنکابن با خلق این حماسه خود بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

مردم در این راهپیمایی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و خواستار پایان دادن به این تجمعات شدند./۹۵۰/پ204/ب1

ارسال نظرات