۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۴۵۹۰۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

مسؤولان تنها در شعار مردم را ولی نعمت خود ندانند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که مسؤولان باید بیش از این به مردم خدمت کنند، گفت: در پاسخ به فداکاری‌های مردم، مسؤولان باید آن‌ها را باور کنند و تنها در شعار مردم را ولی‌نعمت خود ندانند.
حسینی خراسانی

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بی‌توجهی برخی از مسؤولان به مشکلات مردم را باعث بروز اعتراضاتی در بین مردم عنوان کرد و گفت: مردم انقلابی نسبت به پاره‌ای از بی‌توجهی‌های برخی از مسؤولان معترض هستند و اعتقاد دارند که اگر مسؤولان بخواهند می‌توانند بخشی از مشکلات کشور را به سادگی حل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: در پی سیاست‌های خام و نسنجیده مسؤولان نسبت به افزایش قیمت حامل‌های انرژی و آب و برق زمینه نارضایتی مردم بیشتر شد و مخصوصاً معضل فراگیر بیکاری باعث نارضایتی جدی خانواده‌ها شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی اعتراض مردم نسبت به وضع موجود که ناشی از کم توجهی، بی اعتنایی و بی‌اهتمامی بعضی از مسؤولان را طبیعی دانست و گفت: این مردم انقلاب، نظام و کشور را برای خود می‌دانند و با قدرت هر گونه اغتشاش، اخلال و بی‌نظمی را از بین خواهند برد.

وی افزود: این مردم عزیز و بزرگ و صبور اجازه نمی‌دهند که امریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی منطقه‌ای و داخلی آنها موج سواری کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم را شکست دهنده هر جریان ضد انقلاب توصیف کرد و ابراز داشت: نکته مهم این است که مسؤولان باید بیش از این به مردم خدمت کنند؛ مردم را باور کنند؛ بپذیرند که این مردم صاحب انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی ادامه داد: مسؤولان تنها در حرف و شعار مردم را ولی نعمت خود ندانند، باید در عمل برای مردم احترام قائل بوده و باور کنند که این فرصت‌ها، مسؤولیت‌ها، موقعیت‌ها و پست‌ها را مردم به برکت فداکاری و خون شهدایشان در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند.

وی انقلاب و ملت را دارای عظمتی فوق تصور مخالفان کشور دانست و گفت: با این حرکت‌های خام و نسنجیده مردم دچار مشکل نمی‌شوند؛ البته تأکید می‌کنیم که مسؤولان باید این ملت را باور کنند، به این ملت خدمت کنند و در صدد حل مشکلات ملت باشند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات