۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۴۵۹۰۳
جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان:

مردم، شکوه وحدت را به منصه ظهور رساندند

جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مردم همیشه وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انحام می دهند، گفت: مردم در راهپیمایی امروز شکوه وحدت را به منصه ظهور رساندند و صف خود را از آشوبگران، فرصت طلبان، فتنه گران و ایادی استکبار جدا کردند.
راهپیمایی باشکوه مردم قم در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حسن آل عامر، جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان، در حاشیه راهپیمایی شکوه وحدت ابراز داشت: مردم در این راهپیمایی شکوه وحدت را به منصه ظهور رساندند و صف خود را از آشوبگران، فرصت طلبان، فتنه گران و ایادی استکبار جدا کردند.

جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان به فرموده امام راحل دینشان را به اسلام ادا کرده اند، افزود: مردم خوزستان یک سری حقوق و مطالبات به حقی دارند که از سوی نماینده ولی فقیه در استان به صورت مبسوط در شورای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، بیان شدند.

این مقام مسؤول عنوان کرد: انتظار داریم دولتمردان با نگاهی دقیق و کارشناسانه و به دور از هیاهو، مطالبات و مشکلات مردم خوزستان را پاسخگو باشند.

حجت الاسلام آل عامر با بیان اینکه مشکلات و عقب ماندگی های خوزستان نتیجه جنگ تحمیلی است، خاطرنشان شد: دولتمردان سطح آسایش مطلوبی را برای مردم خوزستان فراهم کنند چرا که مشکلات اصلی همان بیکاری، ناآمادگی زیرساخت ها و آب است.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن انحام می دهند، عنوان کرد: مسؤولان ارزش چنین مردمی را دانسته و به خدمت رسانی بپردازند.

جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان توجه دولتمردان به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت داخلی را خواستار شد و گفت: اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات