۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۴۵۸۷۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات مردم تدبیر کنند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان تدبیر را تنها در شعار دادن می دانند، گفت: مسؤولان کشور باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود تدبیر کنند.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، با بیان این که متأسفانه عدم توجه به مطالبات و خواسته های به حق مردم موجب بروز اعتراض های عمومی در کشور شده است، گفت: مسؤولان کشور باید هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود تدبیر کنند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که متأسفانه برخی از مسؤولان تدبیر را تنها در شعار دادن می دانند، افزود: شرایطی که امروز در کشورمان به وجود آمده در ابتدا با موضوع اعتراض به گرانی و مسائل اقتصادی آغاز شد.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی همواره منتظر چنین شرایط و جریان هایی هستند تا بر روی آن موج سواری کنند و اهداف خطرناک خود را تحقق بخشند، خاطرنشان کرد: امروز به وضوح می بینیم در تجمعات برخی شهرها چیزی به نام اعتراض به مسائل اقتصادی و گرانی دیده نمی شود بلکه شاهد اقدامات خرابکارانه از سوی عوامل بیرونی هستیم.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که نمی توان کشور را با وعده های رنگین اداره کرد، خاطرنشان کرد: این حداقل انتظار مردم از مسؤولان و مدیران کشور است که حداقل های یک زندگی را برای آنها تأمین کنند.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که عملکرد مسؤولان کشور نباید به گونه ای باشد که عواقب این چنینی را برای کشور به وجود آورد، تصریح کرد: دولت و مجلس باید با اقدامات ضربتی در حوزه اقتصادی کمی از آلام مردم شریف کشورمان بکاهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است که علاقه و پایبندی خود را به انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند، افزود: مردم کشورمان چهار دهه است که با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه غرب مبارزه می کند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است و این مردم بودند که این نهضت عظیم دینی را به پیروزی رساندند و برای استحکام پایه های صد هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردند، بیان داشت: به طور حتم چنین مردم وفاداری که همواره به حداقل ها قانع بودند چیزی جز یک رفاه نسبی از مسؤولان و مدیران خود توقع ندارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نمی توان تحت هیچ شرایطی مردم را نادیده گرفت چون این مردم بودند و هستند که انقلاب را حفظ کردند، بیان داشت: امروز نیز عزت و اقتدار کشورمان ناشی از حضور در صحنه و حمایت های این ملت بزرگ است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مدیری که مسؤولیتی را در جمهوری اسلامی ایران قبول می کند نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم و رفع آلام  و گرفتاری های عمومی داشته باشد، گفت: باید پذیرفت که مردم نجیب و شریف کشور در یک شرایط نامناسب اقتصادی قرار دارند و همه این فشارها موجب بروز اعتراض هایی در شهرهایی از کشورمان شده است.

امام جمعه نکا با تأکید براین که به طور حتم صف مردم نجیب، فهیم و همیشه در صحنه کشورمان از صف اخلال گران و اغتشاش گران جدا است، خاطرنشان کرد: کسانی که به اماکن عمومی، اموال بیت المال، خانه های مردم و حتی مردم عادی هجوم می برند این ها از اهداف دیگری را دنبال می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت برخورد جدی با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش مردم و جامعه تأکید کرد و گفت: نباید عده ای به بهانه مسائل اقتصادی بستر را برای سوء استفاده دشمنان و قسم خوردگان انقلاب اسلامی فراهم کنند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که به طور حتم اغتشاش گران و فتنه گران از مردم نیستند و از بیرون هدایت می شوند، تصریح کرد: حمایت های خارجی به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی از اخلال گران کاملاً مشهود است.

امام جمعه نکا با بیان این که رییس جمهور آمریکا باید دخالت های آشکار همراه با اهانت و جسارت به ملت فهیم ایران اسلامی را پایان دهد، خاطرنشان کرد: دشمنی دولتمردان آمریکایی با ملت ایران چهار دهه است که برای این ملت اثبات شده است./۱۳۱۷/ت303/ب1

ارسال نظرات