۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۵۴۵۸۷۰
مدیر کل اوقاف مازندران:

اهانت به مقدسات دینی، سبب وحدت ملت علیه اغتشاشگران می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اهانت و جسارت اغتشاشگران علیه مقدسات دینی را سبب وحدت و همبستگی مردم علیه فتنه گران دانست.
آتش زدن امامزادگان در استان مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به جسارت و هتک حرمت عده ای اغتشاشگر به چند امامزاده در استان، این اقدام آنها را به شدت محکوم کرد.

وی با بیان این که امامزادگان به عنوان اماکن دینی و مذهبی همواره مورد احترام ملت ایران بوده اند، افزود: در هیچ دین و آیینی اهانت و جسارت به نمادهای دینی قابل پذیرش نیست و به طور حتم به شدت مورد مذمت است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امامزادگان همواره به عنوان نماد ظلم ستیزی مورد توجه مردم بوده اند، تصریح کرد: مردم دیندار و مؤمن کشور و به ویژه مازندران در طول تاریخ عشق و ارادت ویژه ای به امامزادگان و بقاع متبرکه داشته اند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که اغتشاشگران فکر می کنند با این گونه اقدام ضد دینی می تواند به ارزش های اسلامی در جامعه ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: به طور حتم این امامزادگان نزد مورد جایگاه ارزشمند ترین پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به این که کسانی که به بهانه مسائل اقتصادی امروز طرح مقابله با نظام را در دستور کار خود قرار داده اند، افزود: این افراد باید بدانند که نظام تاکنون با رأفت با آنها برخورد کرده و از این پس اگر این گونه مسائل ضد دینی و ارزشی در کشور تداوم یابد به طور قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) در قائم‌شهر و امامزاده سید گل‌عمو و سیده سکینه سوادکوه شمالی به صورت کامل در آتش سوخت، تصریح کرد: این اقدام بسیار شنیع و ضد دینی اخلال گران موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مؤمن منطقه شده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که مردم مؤمن، هوشیار و ولایت مدار منطقه خواستار برخورد جدی با عوامل این اهانت و جسارت آشکار شدند، بیان داشت: به طور حتم با کسانی که چنین اقدام ضد دینی انجام دادند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اغتشاشگران همچنین می خواستند آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) روستای کتی لته سوادکوه شمالی را نیز آتش بزنند که خوشبختانه ناکام ماندند، خاطرنشان کرد: به طور حتم کسانی که چنین اهانت های آشکاری را مرتکب می شوند به دنبال طرح مسائل اقتصادی نیستند بلکه آنها اصل دین و انقلاب را هدف گرفته اند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین از آتش زدن کتاب های خطی و قرآن از سوی اغتشاش گران در این امامزاده ها اشاره کرد و گفت: مردم مؤمن و انقلابی کشورمان به زودی پاسخ چنین جسارت های آشکاری را با قاطعیت خواهند داد.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان این گونه اقدامات را به شدت محکوم می کنند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران و به ویژه مازندران دارای پیشینه دینی و انقلابی هستند و هیچ گاه نخواهند گذاشت عده ای معلوم الحال به نمادهای دینی و مذهبی آنها اهانت کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که این اقدام اغتشاش گران موجی از عصبانیت را در مردم منطقه به وجود آورده است، خاطرنشان کرد: مردمی که قلوب آنها در برابر این اقدام ضد دینی اغتشاش گران جریحه دار شده خواستار برخورد جدی و قانونی با این اخلال گران نظم و امنیت کشور هستند.

وی با بیان این که اهانت کنندگان به مقدسات دینی و ارزش های الهی به طور حتم از صف ملت مؤمن و متقی کشورمان جدا هستند، تصریح کرد: این عده قلیل جمعی اخلال گر و اغتشاشگر هستند که وابستگی آنها به بیرون از مرزهای کشور کاملاً آشکار شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که معترضان به وضعیت اقتصادی و معیشتی باید از مسیر قانونی اعتراض خود را به گوش مسؤولان برسانند، خاطرنشان کرد: به طور حتم تحقق مطالبات و خواسته های به حق مردم وظیفه مسؤولان است و ان شاء الله با وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان این مشکل به وجود آمده به زودی رفع خواهد شد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات