۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۸۳۸
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

استکبار جهانی و مزدوران آن در صدد خدشه وارد کردن به جایگاه عالی ایران هستند

صفار هرندی گفت: نوچه‌های آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای بر هم زدن جایگاه والا و تسخیر نشدنی این کشور، گاهی اوقات دست به شیطنت‌هایی می‌زنند، اما هرگز موفق نخواهند شد.
صفار هرندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه  امشب در چهارمین شب از سلسله نشستهای دهه بصیرت که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پردیسان برگزار شد، بیان داشت: باید روزی را که خط بطلانی بر فتنه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران کشیده و راهگشایی برای رسیدن به آرمانهای امام راحل شده است، گرامی داشته شود.

وی با بیان این که فتنه همچون آتش زیر خاکستر است، اظهار داشت: فتنه هیچگاه نمیمیرد بلکه تا روز قیامت وجود خواهد داشت، فتنه زیر خاکستر منتظر شرایط مساعدی میماند تا خود را نشان دهد.

صفار هرندی افزود: شیطانی که قرار است تا روز قیامت وجود داشته باشد، بنایش بر فتنهگری است و اسباب فتنه را از انسانها تأمین خواهد کرد، چرا که نفس بشر محلی برای برآورده شدن اهداف و مقاصد شیطان است.

وی ابراز داشت: اگرچه ابعاد تحرکات اخیر در کشور بسیار کوچک است، اما خود این مسأله گواه این است که نباید خوش خیالی به خرج داد که فتنه از بین رفته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با قرائت روایتی از امیر مؤمنان علی(ع)، در باب چرایی به وجود آمدن فتنه در جامعه، خاطرنشان کرد: حضرت علی(ع) فرمودند زمانی هوا جای هدایت را گرفته و پیشوایی مسلمین را بر عهده گیرد، فتنه به وجود خواهد آمد.

وی عنوان کرد: بیتردید تبعیت کنندگان از هوای نفس اطلاع ندارند در چه مصیبتی گرفتار شدهاند، چرا که فتنه بسیار رندانه وارد میشود و ضربه میزند.

صفار هرندی گفت: سران فتنه در سال 88 با این شعار که میخواهیم انقلابی که از مسیر اولیه منحرف شده است، به مسیر حقیقی خود بازگردانیم تا ارزشهای صدر انقلاب بار دیگر زنده شود، وارد کار شدند.

وی با بیان این که پرورش یافتگان قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) همچون حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند، اظهار داشت: هنگامی که در فتنه سال 78 عدهای با ارسال پیغامی، شروطی را برای ایشان در نظر گرفته بودند، ولی رهبری سخن ناحق را نپذیرفتند و دست رد به سینه آنها زدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: رهبری در فتنه سال 88 تأکید فرمودند که اغتشاشگران با این کار خود به دنبال باج گرفتن از نظام و انقلاب هستند.

وی با تأکید بر این که جریان به اصطلاح روشنفکر و غیر متعبد توجه ندارد که در برابر چه نعمت بزرگی قیام میکند، تصریح کرد: خداوند متعال مزه آزاد بودن را با انقلابی حضرت امام خمینی(ره)، بر مردم چشاند به طوری که انقلاب اسلامی ایران اقتداری به دست آورده است که زبانزد کشورهای سراسر جهان شد.

صفار هرندی با بیان این که زمانی که هوای نفس عدهای را راهبری میکند، میکوشند تا انقلاب را از مسیر صحیح و حقیقی خود منحرف سازند، عنوان کرد: نوچههای آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای بر هم زدن جایگاه والا و تسخیر نشدنی این کشور، گاهی اوقات دست به شیطنتهایی میزنند، اما هرگز موفق نخواهند شد./878/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات