۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۴۵۸۳۵

بازدید مدیر حوزه علمیه قزوین از مدرسه علمیه تاکستان

مدیر حوزه علمیه قزوین با محکومیت هجوم اغتشاشگران به حوزه علمیه تاکستان و مجروح کردن طلاب بی‌گناه، گفت: حمله به حوزه علمیه که محل تربیت و پرورش مبلغان دین است و به آتش کشیدن قرآن‌ها و کتاب‌های طلاب، مایه تاسف بسیار است.
دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین از حوزه علمیه تاکستان دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین از حوزه علمیه تاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین امروز در بازدید از مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، ضمن اظهار تاسف از هجوم آشوبگران به دفتر امام جمعه، حوزه علمیه و اداره تبلیغات اسلامی  این شهرستان و خسارت به دیگر اماکن عمومی، گفت: کسی که برای اقتصاد اعتراض می‌کند به اموال و اماکن عمومی ضربه وارد نمی‌کند، چرا‌که ترمیم دوباره این وسایل و مکان‌ها از جیب بیت المال که همان جیب مردم است، سرمایه می‌برد.

وی در ادامه با بیان این که در جمهوری اسلامی حق اعتراض قانونی امری پذیرفته شده است، افزود: مسؤولان برای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش کنند و مردم هم باید صف خود را از تعدادی اندک که با نیات خاص دست به رفتارهای ساختار شکنانه و تخریب می‌زنند، جدا کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند اگر از عوامل بیگانه هم نباشند، افزون بر ظلم به خواسته‌های مردم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به‌حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری ملت عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان به خاک مالیده خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بی‌‌بصیرتی افراد سبب می‌شود که دشمن بتواند برای مدتی از آنها استفاده کند و آنان هم در میدان دشمن بازی کنند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه اضافه کرد: مردم ایران در 9 دی اثبات کردند که اسلام آمریکایی تاب و توان مقابله با اسلام ناب محمدی(ص) را ندارد ملت انقلابی با بهره‌مندی از بصیرت، همه غبارها و فتنه‌ها را کنار زد و اقتدار و استحکام نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی در پایان با محکومیت هجوم اغتشاش‌گران به حوزه علمیه، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی این شهر و مجروح کردن طلاب بی‌گناه، خاطرنشان کرد: حمله به حوزه علمیه که محل تربیت و پرورش مبلغان دین است و به آتش کشیدن قرآن‌ها و کتاب‌های طلاب، مایه تاسف است و شناسایی و ما مجازات هر چه سریع‌تر مسببان این اقدام وحشیانه را خواهانیم./873/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات