۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۴۵۸۳۰
مدیر حوزه علمیه هرسین:

مطالبه برحق با زیرپا گذاشتن قانون و آشوبگری محقق نخواهد شد

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین گفت: قطعأ مردم حساب فتنه گران معدودی را که از فرصت سوءاستفاده کردند وآشوب ها را شعله ور ساختند از دیگران جدا خواهند دانست، مردم می دانند که هرگز هیچ مطالبه برحقی با زیرپا گذاشتن قانون و آشوبگری محقق نخواهد شد.
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: مطالبه گری حق مردم است، مسؤولان باید به مطالبات مردم توجه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین تصریح کرد: مشکل و معضلات موجود، زمینه بروز خشم فروخورده مردمی را که سالها مشکلات اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند بوجود آورد و برخورد قاطعی از سوی مسؤولان اجرایی با مفسدان اقتصادی صورت نگرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: برخی مسؤولان از قشر مرفهان جامعه بوده و به فکر قشر آسیب پذیر نیستند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به آشوب های اخیر یادآور شد: قطعأ مردم حساب فتنه گران معدودی را که از فرصت سوء استفاده کردند وآشوب ها را شعله ور ساختند از دیگران جدا خواهند دانست، مردم می دانند که هرگز هیچ مطالبه برحقی بازیرپا گذاشتن قانون و آشوبگری محقق نخواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان هرسین تأکید کرد: کسانی که در کشور در پی آشوب هستند می خواهند مطالبه بر حق مردم را منحرف کنند بنابراین مردم باید وحدت و یکپارچگی جامعه را حفظ کنند و قطعأ ملت بصیر و فهیم ایران از فتنه آفرینی جدید دشمن سربلند خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به حرکات سخیف و شعارهای ساختار شکنانه تعداد معدودی که با مدیریت مستقیم رسانه های معاند و ضد انقلاب انجام شد، مردم انزجار خویش را از این اقدامات اعلام کرده و می کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین اظهار داشت: برنامه ریزی چند ماهه از سوی عناصر آلوده امنیتی و جریان غربگرا در داخل ایران و سازمانهای جاسوسی موساد و سیا و عربستان سعودی به کمک سرحلقه های سازمان مجاهدان خلق در خارج از کشور برای به آشوب کشاندن ایران و تحت فشار قرار دادن کشور صورت گرفته است.

حجت الاسلام قدمی مطرح کرد: جریان غربگرا با محوریت عناصر آلوده امنیتی در ایران ماموریت داشت با ناکارآمد سازی دولت در پاسخگویی به مطالبات مردمی و معیشت و اقتصاد موجی از نارضایتی را در جامعه به وجود بیاورد که اوج این برنامه با اقدام موذیانه در بودجه سال 97 نمایان شد.

وی عنوان داشت: این اقدام با برنامه های طراحی شده در شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ادامه یافته و با سوء استفاده از فشار اقتصادی به وجود آمده بر مردم ایران آنها را دعوت به تجمع و حضور در خیابانها کردند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: این پروژه با شکست مواجه شد زیرا مردم معترض با هوشمندی و با رصد شعارهای ساختار ششکنانه و آشوبهای سازماندهی شده به سرعت صف خویش را از اغتشاشگران جدا کردند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان هرسین عنوان داشت: بدون شک باید ریشه های این آشوب را در داخل کشور و در هرپست و مقامی شناسایی کرده و نهادهای جمهوری اسلامی را از این عناصر وطن فروش پاکسازی کرد.

امام جمعه موقت هرسین در پایان گفت: پیشنهاد می شود نهادها و تشکل های مردمی و انقلابی با اخذ مجوزهای قانونی هم صدای اعتراض خویش را از وضعیت بد اقتصادی و فساد و ناکارآمدی به گوش مسؤولان برسانند و هم میخ آخر را بر تابوت این فتنه شکست خورده بکوبند./8571/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات