۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۵۴۵۷۸۱
آیت الله سعیدی تأکید کرد؛

ضرورت حفظ حریم ولایت فقیه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر این که خانواده‌های شهدا باید با آزاد منشی مسیر شهدا را ادامه دهند، گفت: حفظ و صیانت از حریم ولایت فقیه حقیقت آزاد منشی به سبک شهدا است.
 آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار خانواده مهدی ایمانی فردویی، شهید مدافع حرم و خادم رسمی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)، خانواده های شهدا را صیانت کنندگان حقیقی و ادامه دهندگان راه شهدا توصیف کرد.

وی افزود: برخی از مردم تلاش می‌کنند که خودشان را در جامعه مطرح کنند، اما شهدا این کار را نمی‌پسندند و با نگاه به هدف مقدس خود و شناختی که از خداوند و اهل بیت(ع) دارند متواضعانه رفتار می‌کنند و خداوند متعال این رفتار آنها را جبران می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر این که خانواده‌های شهدا باید با آزاد منشی مسیر شهدا را ادامه دهند، عنوان داشت: باید توجه داشت که روح شهید بر خانواده او و دیگر افراد احاطه دارد و دعاهای شهید نیز تاثیرگذار است.

امام جمعه قم با بیان این که خداوند متعال به شهدا مقام شفاعت داده است، گفت: از ساحت ایزدی خداوند منان می خواهیم که سعات قدردانی این سرمایه‌ها و ارزش‌های الهی را به ما عنایت کند.

آیت الله سعیدی به توصیف سبک زندگی شهدا پرداخت و ابراز داشت: شهدا با توجه به ایمان و تقوایی که دارند نمی‌توانند در دنیا خود را نشان دهند و همیشه از مطرح کردن خود  می‌گریزند به همین علت خداوند متعال این تواضع، اخلاص، فروتنی و گریز از شهرت و ریاست را به شیوه دیگری جبران می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به حضور پرشور مردم در آیین های مختلف شهید مهدی ایمانی اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور شهرت و محبوبیت این شهید را نشان داد، اما باید توجه داشت که همه مقامات شهدا را نمی‌توان در این کره خاکی به مردم نشان داد.

آیت‌الله سعیدی در پایان با تاکید بر اینکه هدف‌ها و راه شهدا باید همچنان در بین ملت غیور ایران استمرار داشته باشد، اظهار داشت: عبور آبرومندانه از معبر مرگ برای مؤمن مساله ای مهم است؛ بر این اساس باید دعا کنیم تا آبرومند از دنیا برویم و حریم ولایت‌فقیه را حفظ کنیم چراکه اکنون اسوه و الگوی جامعه اسلامی مقام معظم رهبری هستند.

بر اساس این گزارش شهید مهدی ایمانی فردویی، متولد 1362، مسئول انتظامات صحن صاحب‌الزمان(عج) بود که مدت 14 سال در لباس خادمی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، خدمت‌گزار زائران کریمه اهل‌بیت(ع) بود.

گفتنی است پیکر مطهر و پاک بسیجی شهید، مهدی ایمانی شنبه 25 آذرماه در مقبره شهید مفتح حرم کریمه اهل‌بیت(س) به خاک سپرده شد.

همچنین شهید مهدی ایمانی در بخشی از وصیت نامه خود در توصیه به فرزندانش نوشته بود که«و اما فرزندانم، محبین حضرات معصومین علی آقا،خانم فاطمه و آقا محمد. خوشحالم که به دِین خود عمل کردم شاید نواقصی هم داشته ام اما سعی کردم که فقط رزق حلال کریمه اهل بیت علیها السلام را به خانه بر سفره مهیا کنم و از حضرات معصومین خواستارم که نسل و ذریه ام، ولایت مدار و ادامه دهنده ی راه این حقیر باشند.»/837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات