۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۴۵۷۷۷
مدیر حوزه علمیه تاکستان:

رژیم صهیونیستی خطرناک‌ترین دشمن اسلام و انقلاب است

مدیر حوزه علمیه تاکستان گفت: اسرائیل غاصب خطرناک‌ترین دشمن اسلام و انقلاب است و در تمام برنامه‌های خود از استکبار جهانی جهت گرفته و مسیر رسیدن به هدف را با کمک آمریکا تعیین می‌کند.
حجت الاسلام حمید علی بخشی

حجت الاسلام حمید علی‌بخشی مدیر حوزه علمیه تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به هوشیاری امت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: امروز در جامعه بین‌المللی دشمنان اسلام به هر قیمتی بر ضد اسلام و مسلمانان فعالیت می‌کنند استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل در این جریانات از ناآگاهی امت اسلام نهایت سو استفاده را می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به بیداری پیوسته مردم در برابر نقشه‌های دشمنان افزود: خوشبختانه با هوشیاری مسلمانان نقشه‌های دشمن خنثی می‌شود اگر سردمداران کشورهای اسلامی هوشیار باشند تمام توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه تاکستان در ادامه با اشاره به مسأله عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب اظهار کرد: امت اسلام باید بداند اسرائیل غاصب رژیم جعلی و بی‌ریشه بوده و دشمن اصلی اسلام و مسلمانان است صهیونیست جهانی پرچمدار ظلم و ستم بر مردم است از این رو، باید بدانیم که دشمن هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه در تمام برنامه‌های اسرائیل غاصب دست استکبار جهانی در کار است ابراز کرد: اسرائیل غاصب خطرناک‌ترین دشمن اسلام و انقلاب است و در تمام برنامه‌های خود از استکبار جهانی جهت گرفته و مسیر رسیدن به هدف را با کمک آمریکا تعیین می‌کند از این رو، هوشیاری امت مسلمان موجب می‌شود از برقراری رابطه با اسرائیل غاصب جلوگیری شود.

حجت الاسلام علی‌بخشی با اشاره به هوشیاری امت مسلمان در برابر کشورهای مدعی اسلام تصریح کرد: در این روزها از طریق رسانه جمعی شاهد هستیم که کشور اردن در حال خروج از ائتلاف عربی بر ضد یمن است این مسأله نشان از آن دارد که این کشور متوجه اشتباه خود شده و درصدد است هر چه زودتر خود را از سلطه بیگانگان نجات دهد.

وی در پایان گفت: کشورهای اسلامی باید علم و آگاهی و بصیرت در برابر دشمنان به ویژه کسانی که مدعی اسلام هستند داشته باشند؛ زیرا این کشورها دشمنان اسلام و انقلاب بوده و درصدد وارد آوردن ضربه به مقدسات و ارزش‌های اسلامی هستند./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات