۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۴۵۷۶۵
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت پژوهشی طلاب به سمت نیازهای جامعه هدایت شود

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به مؤثر بودن فعالیت های پژوهشی در رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای جامعه گفت: در این راستا باید با بهره مندی از توانایی و ظرفیت اساتید و معاونان پژوهش فعالیت طلاب به سمت نیازهای جامعه هدایت شود.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، پژوهش را پایه و اساس فعالیت های تبلیغی و تحصیل طلاب بیان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت فعالیت های پژوهشی در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه افزود: اساتید و معاونان پژوهش در این زمینه نقش بسزایی بر عهده دارند.

صالحی با تأکید بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ پژوهش بین همه طلبه ها اظهار داشت: در این راستا اساتید پژوهش و معاونان باید فرهنگ سازی کنند و با تبیین این مهم در رشد و ارتقای فعالیت های علمی، پژهشی و تبلیغی طلاب نقش آفرین باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه یادآور شد: در راستای تقویت فعالیت پژوهش طلاب و هدایت این فعالیت ها به سمت نیازهای جامعه در طول سال کارگاه های آموزشی پژوهشی ویژه طلاب و اساتید برگزار می شود.

وی در ادامه از برگزاری نشست هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه استان خبر داد و عنوان داشت: این نشست به میزبانی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و با حضور 12 معاون پژوهش مدارس علمیه برگزار می شود.

صالحی با یادآوری به اینکه نشست هم اندیشی معاونان پژوهش روز پنج شنبه، 14 دی ماه جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در زمینه تقویت فعالیت های پژوهشی است.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه ریزی ساعات پژوهشی، بررسی و آسیب شناسی بر اساس بخشنامه ها و دستورالعمل های پژوهش های پایانی از دیگر اهداف برگزاری این نشست است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: پس از بررسی و جمع بندی نهایی گزارش مربوطه به معاونت پژوهش مرکز مدیریت ارسال خواهد شد./9459//۳۰۳/خ

ارسال نظرات