۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۴۵۷۶۴
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی:

اغتشاشات با هدایت استکبار و آل سعود پیش می رود

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی گفت: اغتشاشات اخیر با هدایت استکبار و آل سعود پیش می رود.
فتنه جدید - اغتشاشات اخیر

حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مردم از مسائل اقتصادی، فرهنگی، تبعیض به ویژه در خوزستان، بی توجهی و بیکاری گله مند هستند، افزود: وجود جوانان بیکار در هر خانه مزید بر این گله مندی ها که بجا و حق مردم است، شد؛ از این رو مردم برای بیان اعتراضشان در خیابان ها تجمع کردند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی گفت: تجمعات مرتبط با وضعیت اقتصادی و گرانی با اغتشاشات منافقین و سلطنت طلب های و ایادی بیگانه همخوانی ندارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اغتشاشات به رهبری استکبار و آل سعود هدایت می شود، اظهار داشت: محمد بن سلمان خام و نادان تصور می کند که ملت و کشور ما همچون بقیه ملل و ممالک فاقد ایمان و باورها است.

حجت الاسلام بلادیان با اشاره به اینکه آمریکا و آل سعود بر ملت ایران و نظام اسلامی فائق نخواهند آمد، تصریح کرد: آمریکا و اذنابش بدانند که ملت از نظام و انقلاب برنخواهد گشت.

وی با بیان اینکه صحنه تظاهرات تغییر کرده و نباید به عنوان اعتراض وارد خیابان ها شد، خاطرنشان شد: از مملکت، دین و اعتقاداتمان با همه وجود و هستی دفاع خواهیم کرد.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی به کوتاهی ها و قصورات دولتمردان اشاره کرد و ابراز داشت: حقوق مردم را از دولتمردان مطالبه می کنیم و در این زمینه ورود خواهیم کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات