۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۴۵۷۵۰
امام جمعه بندر امام:

دشمن، مشکلات اقتصادی را بهانه فتنه قرار داده است

امام جمعه بندر امام با بیان اینکه دولتمردان باید صدای مردم درباره مسائل اقتصادی را بشنوند، گفت: دشمن از بستر مشکلات اقتصادی سوءاستفاده می کند و دولت باید چنین بهانه ای را از دشمن بگیرد.
تابش

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دشمن دنبال بهانه برای نقشه و فتنه انگیزی است، خاطرنشان شد: دشمن اگر بهانه نداشته باشد بهانه تراشی خواهد کرد چرا که بنا را بر راه اندازی فتنه و ضربه زدن به نظام اسلامی در سر می پروراند.

امام جمعه بندر امام با بیان اینکه دشمن توان از بین بردن نظام اسلامی را ندارد، عنوان کرد: دشمن مشکلات اقتصادی را بهانه کرده و بعضا در تجمعات اخیر برخی ها با مشکلات و معضلات اقتصادی کاری نداشته و بدون تعارف شعارهایی علیه نظام، رهبری و حاکمیت دینی سر دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندر امام با اشاره به آتش زدن پرچم و ضرب و شتم مردم از سوی اغتشاشگران تصریح کرد: چنین اقداماتی نشان دهنده تلاش ها برای ایجاد آشوب است تا فتنه و ناامنی داخلی را ایجاد کنند.

حجت الاسلام تابش با اشاره به اینکه چنین تحرکاتی حرکتی انفعالی در قبال پیروزی های نظام اسلامی در منطقه است، گفت: دولتمردان صدای مردم علیه مسائل اقتصادی را بشنوند و با یاری مجلس چاره ای واقعی بیندیشند.

وی در رابطه با صحبت های رییس جمهور درباره دادن مجوز قانونی به تجمعات ابراز داشت: چه تضمینی وجود دارد که تجمعات قانونی به آشوب تبدیل نشود.

امام جمعه بندر امام با بیان اینکه دشمن از بستر مشکلات اقتصادی سوءاستفاده می کند، عنوان کرد: دولت باید چنین بهانه ای را از دشمن بگیرد به ویژه مسؤولانی که به جای عذرخواهی تنها به توجیه مشکلات می پردازند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات