۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۵۷۴۲
شرفی:

اغتشاشات اخیر ریشه در خارج از کشور دارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تقبیح اتفاقات اخیر در کشور گفت: برخی از دست نشانده‌های داخلی در حال پیاده کردن سناریوی نظریه‌پردازان خارجی در کشور هستند.
شرفی نماینده آبادان

غلامرضا شرفی، نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره حوادث چند روز اخیر در کشور، گفت: تعاملات مسؤولان و مردم باید بیشتر از سابق شود، مردم باید احساس کنند که دولتمردان و مدیران کشور گوش شنوای آنها هستند.

وی افزود: امروز در حوزه‌های مختلف کاستی‌هایی وجود دارد که بعضا باعث نارضایتی در میان مردم شده است، اما هرگز وجود نارضایتی در کشور دلیلی بر اغتشاش نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه برخی از افراد با تندترین الفاظ و اعمال کاملا خارج از عرف بخواهند ایجاد آشوب کنند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی با ریشه‌یابی حوادث اخیر، ابراز داشت: مسائلی که در این چند روز در برخی از مناطق کشور رخ داد به نوعی اجرای سناریوی از پیش تعیین شده بود.

شرفی تأکید کرد: نظریه‌پردازان خارجی با استفاده از برخی افراد در داخل کشور به دنبال پیاده کردن اهداف شوم خود بودند، البته همواره باید توجه داشته باشیم که برخی از افراد در این میان فریب خورده‌اند و به هیچ وجه نمی‌توان آنها را با سرویس‌های خارجی مرتبط دانست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وظیفه مسؤولان، ابراز داشت: همه نمایندگان مجلس شورای و سایر افراد مسؤول در کشور باید تلاش کنند مشکلات مردمی که نشان داده‌اند پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند را رفع کنند./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات