۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۴۵۷۳۸
حجت الاسلام آزادیخواه:

مردم با وجود گلایه مندی ارزش‌های خود را زیر پا نمی‌گذارند

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حاضر نیستند به خاطر گرانی و مشکلات اصول و ارزش‌های خود را زیر پا بگذارند.
حجت الاسلام احد آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به فضای ایجاد شده توسط آشوبگران در کشور گفت: نباید واقعیت‌ها را فراموش کنیم، اتفاقات اخیر کشور پاسخی به امنیت ایجاد شده در منطقه توسط کشور ما است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شکست سنگین داعش توسط جبهه مقاومت را پیروزی بزرگی دانست و تاکید کرد: دشمن از ما ضربه جدی خورده است.

حجت الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه این که اگر اتفاقات را تنها نشأت گرفته از مشکلات معیشتی مردم بدانیم ساده انگاری است، خاطرنشان کرد: نارضایتی در مردم اگر چه به عنوان یک عامل جزئی وجود دارد، اما ردپای بیگانگان در اتفاقات اخیر کاملا مشهود است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت اظهار داشت: مردم از گرانی، عدم اشتغال و وعده های توخالی ناراحت و گلایه‌مند هستند، اما حاضر نیستند برای این موارد اصول کشور را زیر پا بگذارند و ضمن اهانت به ملیت و مذهبشان، پرچم کشور را به آتش بکشند. 

وی پرچم، نظام و ولایت را افتخار همه مردم دانست و گفت: مردم ما ثابت کردند که همیشه گلایه‌هایشان را با حفظ حرمت‌ها انجام می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرنخ‌هایی که امروز به دست ما و مردم رسیده است مشخص می‌کند که عوامل استکبار پشت این اغتشاشات قرار دارند، افزود: دشمنان ‌می‌خواهند با استفاده از فرصت بدست آمده زهری که خورده‌اند را جبران کنند.  

حجت الاسلام آزادیخواه با تاکید بر اینکه نهایتا تا دو روز آینده امنیت به صورت پایدار در کشور برقرار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نجابت مردم ثابت کرد با وجود اینکه دشمن دام بزرگی برای آنها پهن کرده بود، اما در اکثر استان‌ها هیچ اتفاقی رخ نداد و تنها در برخی از شهرستان‌ها اغتشاش هایی صورت گرفت.

وی عدم استقبال مردم از برنامه شوم استکبار جهانی و مزدوران داخلی را به معنای پایبندی مردم به انقلاب و عقلانیت حاکم بر تفکر آنها دانست و اظهار داشت: مسؤولان باید از این عقلانیت مردم حداکثر استفاده مثبت را انجام دهند و در راستای رفع نیازهای اقتصادی و معیشتی آنها شب و روزشان را بهم بدوزند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد که نمایندگان نیز درکمیسیون تلفیق باید حداکثر تلاش خود را داشته باشند تا تبصره‌ها و بودجه سال 97 به گونه‌ای باشد که هم فشار اقتصادی بر مردم بیشتر نشود و هم بتوانیم برخی از این فشارها را بکاهیم./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات