۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۷۱۱
دهقانی:

مشکلات اقتصادی، صاحبان انقلاب را تحت فشار شدید قرار داده است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: شعار مردم نگرانی از گرانی های بسیار و بیکاری است؛ اما اغتشاشات این روزها و تعرض به اموال مردم و بیت المال از دستورات اجانب و دشمنان انقلاب نشأت می‌گیرد.
عزت الله دهقانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی

عزت الله دهقانی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و مردمی که در این سال‌ها جان خود را در دفاع از این انقلاب گذاشته‌اند و از چیزی نترسیده‌اند، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) «این مردم تا آخرین سلول ایستاده‌اند»، و این بدنه اصلی نظام است که کشور و انقلاب را تشکیل می‌دهند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند عده‌ای در هر شرایطی با عشق رهبری و جمهوری اسلامی با کمبودها می‌سازند و همه چیز را به خاطر اصولی که به آن پایبند هستند تحمل می‌کنند؛ عده دیگر به پای انقلاب ایستاده‌اند، جوانان خود را فدا کرده‌اند اما زندگی روزمره اقتصادی مانند بیکاری، ناتوانی در تهیه جهیزیه دخترانشان، گرانی و مسائلی از این دست به آن‌ها فشار آورده است.

وی درباره لایحه بودجه ارائه شده به مجلس ابراز داشت: یکباره پیشنهاد می‌دهند یارانه چندین میلیون نفر حذف و قیمت حامل‌های انرژی افزایش یابد؛ هر چند این پیشنهاد عملی نشود و تنها یک شایعه باشد به مردم فشار خواهد آورد.

دهقانی ادامه داد: این افراد تنها می‌خواهند صدای خود را به گوش مسؤولان برسانند، وقتی این‌ها بیرون می‌آیند، فرصت برای آن‌ها که گوششان به فرمان اجانب، اسرائیل و ترامپ است ایجاد می‌شود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شعار مردم نگرانی از گرانی های بسیار و بیکاری است؛ اما اغتشاشات این روزها و تعرض به اموال مردم و بیت المال از دستورات اجانب و دشمنان انقلاب نشأت می‌گیرد.

وی افزود: ترامپ، نتانیاهو، پسر فراری محمد رضا پهلوی، مریم رجوی حتی اگر خبر آتش گرفتن یک کبریت در ایران را بشنوند، بیانیه صادر می‌کنند و از آن حمایت کرده و اهداف شوم خود را دنبال می کنند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات