۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۷۱۰
رییس سازمان بسیج طلاب کشور تأکید کرد؛

عدالت و امنیت رمز پویایی و تداوم انقلاب اسلامی

حجت الاسلام گواهی عدالت، امنیت و ارزانی را سه عامل برای جلب رضایت مردم خواند و گفت: اگر این سه عنصر در جامعه محقق شود، مردم در هر شرایطی مدافع انقلاب اسلامی خواهند بود.
عبدالعلی گواهی

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، امنیت را یکی از ضرورت های زندگی مردم دانست و گفت: کشور ما علی رغم وجود تکنیک ها و اقدامات ضد انقلابی دشمنان، در حال حاضر یکی از امن ترین کشورهای منطقه به شمار می رود و این مهم را مدیون وجود نیروهای امنیتی همیشه آماده و آگاه به مسائل روز هستیم.

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با بیان اینکه دومین ضرورت زندگی مردم وجود عدالت است، اظهار داشت: دولت باید به هر نحوی سعی کند میان افراد جامعه چه کسی که در پایتخت هست و چه کسی که در نقاط مرزی زندگی می کند، عدالت را برقرار سازد و این مسأله اقتضا دارد که همه قوا به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی سومین ضرورت زندگی مردم را «ارزانی و فراوانی» معرفی کرد و عنوان داشت: در این عرصه احساس می شود که مقداری ضعف وجود دارد، چراکه مشاهده می شود گاهی اوقات وضعیت اقتصادی موجود زندگی مردم را با اختلال مواجه می کند.

قاطع برخورد نکردن دستگاه های اجرایی و تقنینی با مفسدان اقتصادی، عامل اعتراض مردم

حجت الاسلام گواهی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و تقنینی کشور باید خیلی وقت قبل مفسدان اقتصادی را به سزای عملشان می رساندند تا اینکه موج اعتراضات مردمی به خیابان کشیده نشود، به یقین یکی از عواملی که مردم را به خیابان کشیده است، عدم برخورد قاطع دستگاه های اجرایی و تقنینی با مفسدان اقتصادی و رانت خواران است.

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با بیان اینکه مردم شریف ایران در همه عرصه ها به ویژه جنگ تحمیلی، برای بقای انقلاب اسلامی از جان خود و فرزندان خود گذشته اند، ابراز داشت: ملت هوشیار ایران در برابر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خواهند ایستاد و نخواهند گذاشت کار به جایی ببرند.

با شعار دادن مشکلی حل نمی شود

وی با تأکید بر اینکه با شعار دادن مشکلی حل نمی شود، خطاب به دولت بیان کرد: دولتمردان باید نسبت به حل مشکلات اقتصادی، تأمین معیشت مردم، رسیدگی به وضعیت دانشگاه ها، حل بحران بیکاری، توجه به محصولات کشاورزی و تولید داخلی اهتمام بیشتری بورزند.

حجت الاسلام گواهی با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از سال ها قبل تأکید داشتند که اقتصاد ما نباید به نفت وابسته باشد، اما دولتمردان از این موضوع همیشه غفلت کرده و بدان توجهی نداشتند.

رییس سازمان بسیج طلاب کشور تأکید کرد: وابستگی اقتصاد به نفت سبب می شود که دشمن به راحتی بتواند چوب لای چرخ اقتصاد ما بگذارد و معیشت مردم را با اختلال مواجه سازد.

وی ادامه داد: ضروری است همان عزمی که در ساخت پهبادها و تسلیحات نظامی وجود دارد، در سایر بخش های تولیداتی وارد شده و جان تازه ای به اقتصاد ببخشد.

مسؤولان نپندارند مشکلی در کشور وجود ندارد

حجت الاسلام گواهی با انتقاد از اینکه دولتمردان به مسائل اقتصادی کمتر توجه داشته و مکانیزه شده عمل نکرده اند، تصریح کرد: مسؤولان بیدار باشند و نپندارند که مشکلی در کشور وجود ندارد.

امنیت، عدالت و ارزانی سه عامل برای جلب رضایت مردم

رییس سازمان بسیج طلاب کشور با اشاره به اینکه دشمن از هر زمینه ای برای براندازی نظام استفاده می کند، اظهار داشت: این موضوع تلاش مضاعفی را در همه قوا می طلبد تا عدالت، امنیت و ارزانی و فراوانی را در جامعه ایجاد کنند، زیرا اگر این مسأله محقق شود مردم در هر شرایطی مدافع انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی در پایان یادآور شد: البته باید دانست که در این نوع اغتشاشات، افرادی هستند که زخم خورده بوده و دولت با آنها در جایی برخورد قاطع کرده است، برای همین از این زمینه ها برای ضربه زدن به نظام استفاده می کنند./841/ت۳۰۱/س

ارسال نظرات